Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 07-09-2013, 13:19   #4
Sierak
 
Sierak's Avatar
 
Reputacja: 1 Sierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłośćSierak ma wspaniałą przyszłość
[Kompendium: Bohaterowie Kampanii]



Rumkor
PD 49857

Mężczyzna krasnolud tarczowy kapłan moradina 7/taumaturg 3
PD Średni humanoid (krasnolud)
Init +6; Zmysły widzenie w ciemności 18m, Nasłuchiwanie +5, Zauważanie +5
Języki Wspólny, Krasnoludzki, Smoczy

KP 23 [27], dotyk 12 [16], nieprzygotowany 21 (+2 Zr, +8 zbroja, +2 tarcza, +1 naturalny, +4 przeciw gigantom)
pw 68/68 (10 KW)
Wytrw +10, Ref +6, Wola +14 (+2 przeciw truciznom, czarom i zdolnościom czaropodobnym)

Szybkość 6 metrów
Wręcz płomienny adamantowy młot bojowy +2 +8/+3 wręcz (1k8+2+1k6 od ognia/x3+2k10 od ognia) (+1 do ataku przeciw orkom i goblinoidom)
Dystans proca +8/+3 na dystans (1k4/x2) lub lekka kusza +8/+3 na dystans (1k8/19-20/x2) (+1 do ataku przeciw orkom i goblinoidom)
Miejsce 1,5 m; Zasięg 1,5 m
Bazowy Atk +6/+1; Zwr +6
Spec Atk odpędzanie nieumarłych 3/dzień, symbol ochrony 1/dzień
Wyposażenie plączonożny worek x2, zwój słabszego przywrócenia x3, zwój leczenia krytycznych ran, 20 bełtów, diamentowy pył, eliksir leczenia średnich ran

Przygotowane Zaklęcia Kapłana (PC 10-ty; 11-ty w czarach dobra; +2 do PC względem przełamywania OC)

5-ty - rozproszenie zła (20), oręż na nieumarłych (20), potężniejszy rozkaz (20), przyzwanie potwora V
4-ty - święte ugodzenie (19), boska moc, neutralizacja trucizny, ochrona przed śmiercią, zadawanie krytycznych ran (19)
3-ci - odporność na energię, przełamanie ślepoty, przełamanie choroby, rozproszenie magii, stworzenie wody i jedzenia
2-gi - wspomożenie, duchowa broń, odporność żywiołowa x2, unieruchomienie osoby (17), magiczna szata
1-wszy - sanktuarium (16), ochrona przed złem x3, tarcza entropii, tarcza wiary, przełamanie strachu
0-wy - czytanie magii x2, stworzenie wody, światło, wykrycie magii x2, naprawa

Zdolności Czaropodobne (PC 7-my)

1/dzień - lot

Atrybuty S 10, Zr 14, Bd 16, Int 12, Rzt 20, Cha 6
Spec Wł skalny zmysł, obeznanie z bronią, stabilność (+4 do testów przezwyciężenia byczej szarży lub przewracania), doskonalszy sprzymierzeniec, potężniejsze przywołania (+4 siła i budowa przywołanych stworzeń), długotrwałe przywołania (podwojony czas trwania zaklęć przywoływania)
Atuty zogniskowanie czaru (przywoływanie), biegłość w broni żołnierskiej (młot bojowy), poprawiona inicjatywa, przenikanie czaru (+2 do PC względem przełamywania OC)
Umiejętności Czarostwo +13, Dyplomacja +11, Koncentracja +16, Leczenie +6, Przeszukiwanie +1 (+3 względem kamieniotwórstwa), Wycena +1 (+3 względem kamienia i metalu)
Ekwipunek niebiańska zbroja, ciężka mithralowa tarcza, buty szybkości (przyspieszenie 10 rund/dzień), amulet naturalnego pancerza +1, rękawiczki zręczności +2, płaszcz odporności +1, plecak, lina jedwabna (30m), zwijane posłanie, hubka i krzesiwo, igła do szycia, bukłak, futerał na zwoje, drewniany święty symbol, lina wspinaczki, diamentowy pył x4, diament, 10990 sz
 
__________________
- Alas, that won't be POSSIBLE. My father is DEAD.
- Oh... Sorry about that...
- I killed HIM :3!

Ostatnio edytowane przez Sierak : 29-10-2013 o 11:10.
Sierak jest offline