Grunty Szkoleniowe
Początkowe umiejętności wszystkich Space Marines:
Czujność (zmysły wyraźniej odczuwają otoczenie i zmiany w nim)
Szyfrowanie (runy zakonu, porozumiewania się tajnymi znakami z członkami własnego odłamu tak aby inni nie mogli ich zrozumieć)
Wspinanie się (Lepsze poruszanie po trudnych i śliskich nawierzchniach)
Uniki (większa szansa na unik)
Wiedza Adeptus Astrates (wiedza o zakonach Space Marines)
Wiedza Imperium (orientujesz się planetach, systemach, polityce)
Wiedza Wojna (orientujesz się w prowadzonych bitwach, armiach, bohaterach)
Maskowanie (sztuka ukrywanie siebie, otoczenia i pojazdów)
Prowadzenie naziemnych pojazdów (pilotowanie i prowadzenie pojazdów)
Zastraszanie (przekonywanie, grożenie, kłamanie, wiarygodność)
Nawigacja (powierzchnia, większa orientacja w terenie)
wiedza i taktyka z Codex Astrates (taktyki, zachowania i regulaminy SM)
Skradanie się (podchodzenie przeciwnika)
Tropienie (szukanie śladów, radzenie sobie w dziczy)
Mowa w High Gotic i Low Gothic (język arystokracji i biedoty) Początkowe cechy wszystkich Space Marines:
Nadludzka Siła = Siła*2 (+2 za Pancerz Wspomagany)
Nadludzka Odporność*2 = Odporność*2 (+ zbroja)
Początkowe [Pasywne] talenty wszystkich Space Marines:
Oburęczność, Trening w broniach Astrates, Stabilny Chwyt (Wytrzymujesz odrzut po strzale z wielkiej broni), Wytężone zmysły: wzrok i słuch, , Zimna Krew (odporność na stres będąc pod ostrzałem), Szybki Chwyt (szybko wyciągasz do reki broń jednoręczną), Odporność psychiczna na złe moce wzrasta o 10, Zmniejszenie otrzymanych obrażeń z krytyków o połowę, Początkowe [Aktywne] talenty wszystkich Space Marines:
Celny Cios (Raz na bitwę atak wręcz automatycznie trafia cel)
Potężny Cios [Siła (S*2+2PA)+10] Raz na bitwę mocarny atak pięścią Początkowe z przynależności do Deathwatchu:
Powszechna Wiedza: Deathwatch
Zakazana Wiedza: Obcy [Aktywne] Raz na bitwę
Trening Deathwatchu: zwiększenie obrażeń +5 przeciw obcemu Rozwój Postaci: Kill-marine - musi mieć w statystykach Fellowship 40+, każda klasa podstawowa, oprócz Apothecary i Techmarine, koszt 1000xp Sanguinary Priest - musisz być Blood Angelem, wybrać Apothecary, koszt 500xp Ravenwing Veteran - musisz być Dark Angelem, dowolna klasa, Ag 45+, Per 35+, WP 35+, koszt 1000xp Wolf Scout - musisz być Space Wolfem, wybrać Tactical Marine, koszt 200xp Tyrannic War Veteran - musisz być Ultramarinem, dowolna klasa, koszt 1000xp Umiejętności:
Ranga 1
Ostatnio edytowane przez Rahaela : 18-10-2013 o 13:51.
|