Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 16-10-2013, 16:12   #5
Rahaela
 
Rahaela's Avatar
 
Reputacja: 1 Rahaela ma wspaniałą reputacjęRahaela ma wspaniałą reputacjęRahaela ma wspaniałą reputacjęRahaela ma wspaniałą reputacjęRahaela ma wspaniałą reputacjęRahaela ma wspaniałą reputacjęRahaela ma wspaniałą reputacjęRahaela ma wspaniałą reputacjęRahaela ma wspaniałą reputacjęRahaela ma wspaniałą reputacjęRahaela ma wspaniałą reputację
Zasady

Zbrojownia zasady:

- W zależności od misji będą pojawiać się różne propozycje ekwipunku lub zmieniać jego ceny wykupu.
- Każdy dostaje np. 50 punktów rekwizycji na wykup ekwipunku, powiedzmy że wykorzystałeś 45, możesz zdeklarować że swoje 5 oddajesz np. dla Apothecary (ten mając 50 + 5 punktów będzie mógł wykupić więcej środków by lepiej o was dbać). Najlepiej będzie słuchać celów misji i robić składki dla tego, kto może odgrywać kluczową rolę, możecie wydać wszystko na siebie, możecie obdarować znaczną ilością kogoś kogo lubicie lub spłacić tym dług, możecie zachować by wykupić imperialne wsparcie.

- Jedynie Space Marines Devastators mogą używać broni z dopiskiem Heavy w tytule. Może on zabrać Heavy na misje, ale równie dobrze może zabrać coś lżejszego.
- Klasa Assalut może brać Jump Pack na misję, ale też może go sobie darować.
- Klasy typu Apothecary, Techmarine, Librarian mogą używać jedynie broni jędnoręcznych Melee lub/i Ranged z dopiskiem Pistol lub Hand w tytule plus to co w ich stuffie leży.

Grunty Szkoleniowe
Umiejętności - rzeczy, z których was szkolono, macie na ich temat jakieś pojęcie.
Cechy - Nadzwyczajne nabyte właściwości.
Talenty - [Pasywne] stale włączone.
Talenty - [Aktywne] Trzeba się zdeklarować w poście by je uruchomić. Ponownie można uruchomić dopiero w kolejnym rozdziale przygód.
 

Ostatnio edytowane przez Rahaela : 12-11-2013 o 18:15.
Rahaela jest offline