Podsumowanie - czerwiec-październik 2013 Dla początkujących:
Deathwatch
Warhammer (warsztaty)
Sesja dla całkowitego dyletanta Systemy/settingi:
7th Sea +
Amber
Ars Magica
Cyberpunk +
DnD
- 3.5+ (Faerun)
--- z mechaniką +
- 3.5 (lvl 13+)
- Birthright
- Dark Sun +
- FR
--- (mechanika M&M)
- FR + Krainy Wschodu
- Planescape (mechanika M&M)
- poziomy epickie
- Ravenlotf
- Spelljammer
Deadlands: Reloaded
Dzikie Pola +
Earthdawn +
Gasnące Słońca +++
GURPS
In Nomine +
Mass Effect
Monastyr
Neuroshima +++++
- Rdza/Rtęć
- Stal (postacie zaawansowane)
Nowy Świt
Oko Yrrhedesa
Pathfinder ++
--- z mechaniką
Pendragon
Shadowrun
Star Wars
Steampunk
Świat Mroku
- Demon the Fallen
- Mag +
--- Wstąpienie
- Odmieniec: Śnienie
- Stary (ghul-detektyw)
- Wampir +
--- Maskarada +
--- Requiem
- Wilkołak +
--- Odrzuceni
Warhammer +
--- klimat dark +
Warhammer 40000 +
Wiedźmin ++++
Wolsung
Zew Cthulhu +++ Gry/filmy/książki:
Firefly +
Mass Effect
Seria o Sztejerze
Stalker (klimatyczny storrytelling z domieszką horroru)
Walking Dead ++
Wiedźmin +++ Inne:
Feudalna Japonia
Fantasy
- mroczne
- poważne (elfy, krasnoludy, tajemnice, zdrady i romanse)
- urban fantasy (w stylu Grimm, Haven, Lost Girl)
Gangi motocyklowe
Horror
- klasyczny (z minimalną ilością doc'a)
- storytelling
Klimat Metro 2033
Klimaty postapokaliptyczne
Klimaty westernowo-gangstersko-współczesne (Sons of Anarachy, Breaking Bad etc.)
Magia + miecz (w mechanice Savage Worlds)
Ninja
Piraci
Postapo ++
- horror w klimatach Metro 2033
Rycerze, smoki i lochy (storytelling)
Rzymianie w czasie podboju Brytanii w I w n.e. (nie do końca historycznie)
Sesja historyczna (intrygi polityczno-religijne; mile widzialny XVI w., reformacja Lutra)
SF +
- w stylu (Firefly, Falling Skies, Diuna)
- storytelling
Sesja grozy +
Starożytność
Szpiegowstwo & polityka +
- Sesja szpiegowska (serial Kontra, proza Toma Clancy'ego)
Świat Mroku - hollywoodzka opowieść
Western
Thriller - storytelling
Zombie (klimat będący wypadkową między The Walking Dead a Grindhouse: Planet Terror) ++ |