Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 21-11-2013, 00:11   #1
Lost
 
Lost's Avatar
 
Reputacja: 1 Lost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwu
Neuroshima (Rdza/Survival/Mechanika)

TEMAT ACHIWALNY
Link do sesji: http://lastinn.info/sesje-rpg-postap...ienawisci.html

Cześć Lastinn

Grając aktualnie w sesje oraz będąc ostatnio wielkim fanem wszelakich klimatów survivalowych, postanowiłem po długiej nieobecności wrócić do mistrzowania.

Chciałbym spróbować sił w popularnym ostatnio na forum formacie kilko, kilkunastu linijkowcach (posty na "półtorej avatara").

Czterech-pięciu graczy znalazło się prawie bez ekwipunku w opuszczonych ruinach dużego miasta. Walcząc z lokalnymi przedstawicielami fauny i flory oraz z brakiem żywności, lekarstw i broni starają się dotrzeć do najbliższych osad ludzkich, a przy okazji pomóc albo oszukać tego i tamtego. To wszystko w klimatach mojej ukochanej rdzy, z taktycznymi starciami (rysunki pola walki, mocne postawienie na taktykę, zamiast deklaracji "strzelam!", itd.) plus coś czego jeszcze w moich sesjach nie było, a mianowicie z mechaniką.

Zastanawiam się więc, czy byliby chętni na powiedzmy trzymiesięczną (jak będzie się nam fajnie grało to dłużej) neuroshimową sesje w rdzawych klimatach?

A po drugie, chcecie grać z zmodyfikowaną zgodnie z tą koncepcją mechaniką, czy może klasyczny storytelling? Zawsze wybierałem to drugie rozwiązanie, ale widzę, że mechanika wprowadza pewien element losowości, którego mi trochę brakuje w moich poprzednich rozgrywkach.

Raczej szukałbym graczy z pewnym doświadczeniem, ale jeżeli znajdzie się jakiś nowicjusz, który fajnie i składnie piszę to też zaproszę. Widzę, że na forum jest dużo nieznanych mi osób, to super, zawsze pozna się jakiś nowy styl gry
 
__________________
Spacer Polami Nienawiści Drogą ku nadziei.

Ostatnio edytowane przez Lost : 02-01-2014 o 19:27.
Lost jest offline