Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 21-11-2013, 18:15   #3
brody
Konto usunięte
 
Reputacja: 1 brody ma wspaniałą reputacjębrody ma wspaniałą reputacjębrody ma wspaniałą reputacjębrody ma wspaniałą reputacjębrody ma wspaniałą reputacjębrody ma wspaniałą reputacjębrody ma wspaniałą reputacjębrody ma wspaniałą reputacjębrody ma wspaniałą reputacjębrody ma wspaniałą reputacjębrody ma wspaniałą reputację
NPC
kapral Norman T. Stermack, “Farciarz”

http://www.salem-news.com/gphotos/1203978805.jpg
W siłach specjalnych od nie dawna. W Wietnamie kończy właśnie drugą turę. W czasie służby nad wyraz aktywny i sprawny żołnierz. Stąd też w dość szybkim tempie przeniesiony do sił specjalnych. Sumienny i metodyczny żołnierz, choć chodzą słuchy, że czasami potrafi dyskutować z dowódcami. Jednak nigdy nie wykazał się niesubordynacją.
Przeżył kilka patroli i w czasie ich trwania wykazał się niezwykłym instynktem, graniczącym wręcz z jakimś jasnowidztwem. Potrafi się poruszać po dżungli i budować doskonałe kryjówki, które już kilka razy ocaliły życie jego kumplom.
Pochodzi z Teksasu, ale nie jest typem gadatliwe i zuchwałego kowboja. Wręcz przeciwnie, jest raczej cichym i małomównym człowiekiem. Woli realizować się w czynach, a nie słowach.
Nie przepada za czarnymi i innymi kolorowymi i częstą tą niechęć okazuje.
Jego ksywka wzięła się oczywiście z jego niebywałego szczęścia zarówno jeżeli chodzi o grę w karty (choć gra rzadko), jak i z niesamowitego instynktu, który już kilka razy ocalił jemu i jego kumplom życie.

Mechanika
Prosta i łatwa, ale inna nam nie jest w tej sesji potrzebna. O tylko takich kilka cyferek, aby element losowy wprowadzić do sesji.

Cechy
Siła – siła fizyczna bohatera
Zręczność – refleks, zręczność, zwinność postaci
Wiedza – wiedza i wykształcenie bohatera
Moc – siła ducha i charakteru bohatera, jego wola i samokontrola
Kondycja – odporność na zmęczenie, rany, brak snu, głód, ból i tym podobne czynniki szkodliwe
Wartości cech przyjmują wymiar od 1-5. 1 – słabo, 2 – przeciętnie, 3 – dobrze, 4 – bardzo dobrze, 5 – fenomenalnie

Na start wszystko ma wartość 1 i do rozdania 12 punktów

Umiejętności
BUDOWA – Czysta siła fizyczna oraz wytrzymałość ciała.
NIEZWYKŁA SPRAWNOŚĆ – Od kondycji poprzez typowo wyczynowe zdolności jak sprint wspinaczka i pływanie aż po akrobatykę i amortyzowanie upadków.
JEŹDZIECTWO – Jazda konna ujeżdżanie i powożenie, a także wiedza o koniach oraz umiejętność podstawowej opieki.
PISTOLETY – Wszelaka broń krótka. Pistolety, rewolwery i jednoręczne obrzyny.
KARABINY – Od pistoletów maszynowych po karabiny szturmowe i strzelby.
BROŃ CIĘŻKA – KM-y, CKM-y, wyrzutnie i granatniki.
RZUCANIE – Celność i zasięg rzucanych przedmiotów, broni ręcznej, granatów i kamieni.
BROŃ MIOTANA – Kusza, łuk i proca.
WALKA WRĘCZ – Bijatyka na gołe pięści lub kastety, sztuki walki, samoobrona i boks.
BROŃ RĘCZNA – Stalowe lub drewniane przyrządy do uśmiercania trzymane jedno lub oburącz.
PROWADZENIE POJAZDÓW – Od motocykli po osobówki, ciężarówki i rowery.
WŁAMYWANIE – Otwieranie zamków, kradzieże, włamania.
NIEZŁOMNOŚĆ – Morale, odporność na ból i charakter.
WYKSZTAŁCENIE – Książkowa wiedza z zakresu historii, geografii, języków obcych, literatury i wielu innych.
NAUKA – Fizyka, biologia i chemia w wymiarze bardziej praktycznym niż teoretycznym.
MEDYCYNA – Pierwsza pomoc, chirurgia, medycyna naturalna, łatanie ran i leczenie chorób.
TECHNIKA – Mechanika, elektronika oraz komputery.
PIROTECHNIKA – Materiały wybuchowe, rusznikarstwo, wiedza saperska.
SPRZĘT CIĘŻKI – Maszyny budowlane, sprzęt specjalistyczny, wozy bojowe.
TROPICIELSTWO – Znajomość terenu, wyczucie kierunku, tropienie.
PRZETRWANIE – Łowiectwo, zdobywanie wody, umiejętność przeżycia na pustkowiach.
DOWODZENIE – zdolności przywódcze i umiejętność kierowania tłumem. Charyzma.
GADANINA – Przekonywanie, zdobywanie informacji i blef.
ZASTRASZANIE – Poza twardziela, groźby i wymuszenia. Um. przesłuchiwania.
HAZARD – Znajomość gier losowych, sztuczek karcianych, trików i oszustw.
ŻEGLUGA – Obsługa małych i dużych jednostek pływających napędzanych siłą wiatru i silnikami.
EMPATIA – Postrzeganie emocji, psychiczny zmysł, zaawansowana opieka nad zwierzętami.
CZUJNOŚĆ – Przeczucie, ostrożność, niecelowe używanie zmysłów.
ZMYSŁY – Nasłuchiwanie, wypatrywanie, smak, zapach i dotyk.
SKRADANIE – Cichy chód, ukrywanie się i maskowanie.
JĘZYKI - znajomość języka obcego
NURKOWANIE - umiejętność poruszania się pod wodą

Lista umiejętności jest otwarta i w razie konieczności można coś dopisać, jeżeli ktoś uzna to za konieczne. Umiejętności przyjmują wartość od 0 do 5, gdzie:
0 – nic lub niewiele umiesz na ten temat, 1 –masz solidne podstawy, 2 – wiesz tyle, co przeciętny praktyk w danej dziedzinie, 3 – możesz dzięki tej wiedzy zarabiać na chleb, uznać się za praktyka – specjalistę, 4 – naprawdę wiele wiesz i umiesz, 5 – jesteś autorytetem wśród wielu ludzi zajmujących się daną dziedziną.
Na umiejętności macie 35 pkt.

A tutaj macie kilka map terenu po którym przyjdzie się wam poruszać.
Ogólny widok okolicy
http://www.eagerarms.com/pictures/Kh...Overview-3.jpg
http://vietnamairlift.com/images/mapvietnam1.jpg
Ogólny widok z naniesionymi punktami
Linia żółta to trasa śmigłowca. Żółty krzyżyk to miejsce lądowania.
Linia czerowna to trasa spływu oraz proponowana trasa przemarszu. Czerwony krzyżyk to miejsce ukrycia dokumentów
http://oi40.tinypic.com/1z32l4h.jpg
Ta sama mapa tylko na zbliżeniu
http://oi41.tinypic.com/rwnodz.jpg

A tutaj jeszcze współczesne zdjęcie satelitarne
Co Roc - Laos

Proszę uzupełnić mechanikę i wpisać w kartę w panelu sesji.
Poprawiłem post, aby zgadzała się ostateczna liczba członków oddziału. Jest was pięciu. Zastanawiałem się nad dwoma NPC-ami i stąd wynikał błąd w pierwszym poście.
 
__________________
Konto usunięte na prośbę użytkownika.
brody jest offline