Info dodatkowe:
Obrażenia i system walki:
- Ogłuszenie trwa 1 turę
- Sparaliżowanie trwa 2 tury
Podczas obu powyższych można przeciwnika DOBIĆ lub PRZESZUKAĆ.
Przeszukać można dowolnego gracza, nie tylko w stanie ogłuszenia/sparaliżowania. Aby było to możliwe musi jednak on wyrazić zgodę. Podczas przeszukania dostajecie informacje na temat jego ekwipunku i/lub śladów krwi i innych widocznych rzeczy. Jeżeli osoba nosi przy sobie Pager (PDA) to będziecie o tym wiedziec, jednakże nie będzie widoczny jej numer.
Pager (PDA)
- Wszystkie drzwi są zamknięte. Nie wiecie czy na klucz.
- Czerwone wyjście przy portierni to wielka czerwona brama na niebieską kartę magnetyczną. Dzięki niej wychodzicie z budynku.
- Żółte drzwi to przejście na piętro. (Feature na następną sesję, narazie gracie tylko na parterze/piwnicy)
- Zielone drzwi - męska toaleta
- Niebieskie drzwi - żeńska toaleta
- Drzwi w korytarzu Pokoje/Akademik są zamknięte. Prowadzą na niższe piętra akademiku (Ta sama sytuacja co z żółtymi drzwiami)
- Wszystkie Pokoje do akademika działają na PDA - jak skaner. Nie mają normalnie otwieranych drzwi tylko na bok. Nie wiecie który pokój jest wasz.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~
[media]http://www.youtube.com/watch?v=9opZi6PluKI[/media]
Jedyne co poczuliście to mocny wstrząs. Coś trząchnęło mocno budynkiem w którym się znajdywaliście. Wszystko co pamiętaliście zostało tak jakby wymazane. Mieliście przed sobą jedynie oblicze pustki.
Nagle dźwięk strzału rozległ się po szkole. Strzał i to tak potężny, że wszyscy poczuliście dreszcz, który przebiegł po waszych ciałach od stóp do głów.
Tak musiało się skończyć. Musicie jak najszybciej dowiedzieć się...o co w ogóle chodzi.