Wątek: Cold City
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26-11-2013, 16:48   #5
etcposzukiwacz
 
Reputacja: 1 etcposzukiwacz nie jest za bardzo znanyetcposzukiwacz nie jest za bardzo znany
Cytat:
Napisał archiwumX Zobacz post
Wg. mnie Cold City dzięki osadzeniu gry w powojennym Berlinie ma schizofreniczny klimat, którego nie da się osiągnąć nigdzie indziej.
Naprawdę nie da się nigdzie indziej? A Wiedeń?

Cytat:
Napisał archiwumX Zobacz post
- miasto okupowane przez wojska różnych państw, które są w zbyt dobrej komitywie.
Rozumiem że "literówka" i miało być: miasto okupowane przez wojska różnych państw, które NIE są w zbyt dobrej komitywie?

Cytat:
Napisał archiwumX Zobacz post
- Watykan (połączenie masy artefaktów okultystycznych, ruin starożytnego Rzymu i państwa z "najlepszym wywiadem na świecie" daje do myślenia)
Świetny pomysł. W końcu wiadomo że wielu Niemców uciekało do Ameryki Południowej przez Watykan. No i wymienione przez Ciebie możliwości fabularne.

Cytat:
Napisał archiwumX Zobacz post
- Jerozolima i Ziemia Święta (tu na styku aż trzech wielkich religii zawsze się coś działo)
Tu by ciężko było umieścić PAP. Pamiętajmy, że to okres powstawania Izraela i walki z Arabami, a wcześniej z Anglikami. PAP nie mogłoby być formacją mniej lub bardziej policyjną, a raczej wywiadowczą. Trochę inny klimat. Oczywiście dałoby się zrobić, ale ... nie jestem przekonany. To chyba by było zbyt duże odejście. Materiał na przygodówki np. w SW

Cytat:
Napisał archiwumX Zobacz post
- - tam gdzie się toczy wojna z terroryzmem (Irak i Afganistan) i "Wiosna Ludów" (tu się kotłują artefakty okultystyczne, które przyciągają złodziei dzieł sztuki itp., wpływy wielkich krajów, terroryści itp.)
Tu odchodzimy od czasów Cold City. I chyba od klimatu. Jeżeli już to widziałbym to jako tło do przygodówek w Savage Worlds
 
etcposzukiwacz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem