Wątek: Życie, a gry
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12-02-2007, 20:01   #16
Yaneks
 
Yaneks's Avatar
 
Reputacja: 1 Yaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputację
grik, podzielam twoje zdanie (to ze 9 wrzesnia też ). To jest spowodowane ograniczeniami nałożonymi przez twórców MMORPGów. W Warhammerze masz tak naprawdę nieograniczone możliwości. Ktoś już powiedział, że nikt ci nie wpadnie do domu bo zmieniasz zasady warhammera. A w MMORPG nie jest to dozwolone, bo nieprzewidziane przez dany skrypt gry.
To jest największym błędem MMORPG: brak rozszerzonych możliwości.


Arango, staram się myśleć przed napisaniem, ale posty takie jak pisze np. Junior powodują, że tracę opanowanie. Taki jestem, że jak ktoś nieudolnie zgrywa filozofa, to mnie to śmieszy, że muszę odpisać czymś głupim/krótkim lub i głupim i krótkim.

Taki charakter...
 
Yaneks jest offline