Wątek: Życie, a gry
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12-02-2007, 20:14   #17
Kutak
 
Kutak's Avatar
 
Reputacja: 1 Kutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwu
Yaneks, te zasady być muszą. Grając w RPG masz MG, którego pewnie już znasz, który jest być może nawet twoim kumplem. Jego zasadą nie powinno być miażdżenie graczy, ma się skupiać na fabule. Współgracze podobnie- czasem jakieś kłótnie, ale co tam...

A teraz wyobraź sobie MMORPG bez takich ograniczeń. Masz świetną postać, fajnego wojownika czy tam maga. Wylogowujesz się. Logujesz znowu- twój dom, skrzynia w której trzymałeś miecz za 10.000.000 golda, regał z płytówkami- ograbione! No nie! Czas zagrać od nowa. Logujesz się na serwer, nagle obrywasz fireballem. Zdychasz na miejscu. Ale co się będziesz poddawać! Idziesz na wycieczkę, przypadkiem wchodzisz do jaskini z pięcioma Antycznymi Smokami. W końcu ograniczenia poziomowe też są bez sensu! Kolejny trup.

Skrypty ułatwiają życie
 
__________________
Kutak - to brzmi dumnie.
Kutak jest offline