Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 07-01-2014, 22:45   #6
Molkar
 
Molkar's Avatar
 
Reputacja: 1 Molkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputacjęMolkar ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Autumm Zobacz post
Fanatyzm Kwintesencja paladyństwa, a jednocześnie rzecz poważnie utrudniająca funkcjonowanie...

Może naiwność? Za bardzo ufasz, wszystko przyjmujesz jako prawdę...Nie umiesz kłamać również.

Uprzedzenia wszelkiej maści - do innych ras, do innej płci...do jakiś zawodów. Lęki - lęk przed magią (bo to zło), przed nauką (bo herezja), przed pająkami...

A mogą być wady fizyczne? Choroby? Jest kupa takich, co nie uniemożliwiają walki, a są dość poważne. Głuchota. Epilepsja. Brak lewego jądra. Niski wzrost. Rak prostaty/gardła/czegoś tam.

Wady socjalne? Nieśmiałość. Jo-jo-jo-ją-ka-ka-kanie s-s-się. Brzydki zapach. Znamię na twarzy/skórze. Albinizm. Zła sława (np. "pedofil"). Pech. Ciężko kapujący (wolno się uczy).

Do wyboru, do koloru...

Chyba musisz bardziej sprecyzować, o jaki zakres wad ci chodzi
Ogółem chodzi o wady które będą w jakimś stopniu utrudniać grę i odgrywanie postaci. Które przy normalnych sesjach mogą bez problemu zostać wykorzystane ( więc brak jądra raczej odpada )

Chodzi o coś co idzie odegrać i da to pewne trudności a nie będzie znów czymś co niszczy sporo rzeczy w sesji
Ogółem same choroby to tak na prawdę wady które prędzej czy później da się usunąć w świecie fantastyki - kapłani i czary leczące
 
Molkar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem