Cytat:
Jednak zawsze podajac imie czy nazwisko NPCa po raz pierwszy robie minimalna pauze, jakbym wymyslal nazwisko na szybko.
|
Raczej trudne do zastosowania w PBF'ie
Cytat:
Metkowanie niestety wskazuje dokladnie czego sie spodziewać. Nawet długosc opisu daje wskazowke co do waznosci NPCa, bo czesto dlugi, dopracowany opis to wazny NPC.
|
Okej. Ale to chyba jest sens opisu? Podajemy takie informacje, by gracze wiedzieli co mają przed sobą...Im mniej słów, a więcej w nich treści, to chyba lepiej - a więc skojarzenia są jak najbardziej potrzebne i "chciane".
Cytat:
Bedą go kojarzyc po szczegolach i warto te szczegoly im podac. Nch to bedzie bizuteria, element ubioru, charakterystyczne zachowie... Gracze nie beda pamietali opisu, ale perlowe kolczyki, krzykliwa apaszekę, zbyt mocne perfumy, cwiekowana pieszczoche...
|
Dlatego w "mojej" metodzie napisałam, żeby koncentrować się na cechach szczególnych, kosztem opisu ogółu, który "zwalamy" właśnie na wyobraźnię i skojarzenia i graczy.
Cytat:
jeszcze uwaga techniczna - silnik forum jest zepsuty i jezeli uzywasz zaawansowanej edycji odpowiedzi to wstawia zera w ocene. Te zera potem liczy do sredniej, wiec na wlasne zyczenie mieszasz sie z ziemia... :/
|
Wolę mieć ładnie wyedytowanego posta, niż milion punktów reputacji. Gdybym pisała te arty dla fejmu to a) założyłabym bloga b) dała obrazek z cyckami i kociakiem c) cokolwiek, by mieć więcej lajków
EDT:
Cytat:
Jezeli zatem chcemy kogoś czymś zaskoczyć to korzystanie z jakichkolwiek gierek slownych i skojarzeń trzeba ograniczyć do minimum.
|
Albo zagrać
a rebours - podsunąć "oczywiste" skojarzenie, a mieć przygotowane inne.