Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 14-02-2007, 18:04   #1
Almena
 
Almena's Avatar
 
Reputacja: 1 Almena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputacjęAlmena ma wspaniałą reputację
Czarna pantera!!!

Witam
Od jakiegoś czasu prowadzę sesję autorską „Tacy jak ty”.
http://lastinn.info/start_370-t3043.html - polecam OSTATNIE posty, na poczatku wszyscy się rozkrcaliśmu

Ostatnio z niewiadomych przyczyn odszedł od nas gracz grający bardzo oryginalną postacią, i powstał pomysł by ktoś przejął po nim tę postać. Ta postać to Mruk – czarny irbis tak, właśnie irbis, czarna pantera śnieżna.

Z tej racji gdyby ktoś podjął się dalszego grania Mrukiem:
1. musi pamiętać by jego postać zachowywała się jak kot!
2. nie może używać broni poza pazurami i kłami
3. zero magii (może ulec zmianie ewentualnie...)
Mruk póki grał, grał bardzo fajnie i wystarczy że poczytacie kilka jego postów a będziecie wiedzieć o co chodzi (polecam te starsze, na początku się rozkręcałJ)

UWAGA, granie Mrukiem (i granie na mojej sesji) to dośc poważne wyzwanie! XD żart, ale nie przyjmuję osób które piszą łamaną polszczyzną niezrozumiałe posty będące chaotycznym bełkotem;D zerknijcie jak fajnie grają ostatnio inni na tej sesji i zdecydujcie, czy to wam pasujeJ

Historia sesji wygląda mniej więcej tak: demon każący się zwac Rithem założył się z innym demonem że śmiertelnicy zdołają odzyskać skradzione im dusze. To właśnie gracze mają dusze odzyskać. Ruszają po nie do Groty Życia. Drużyna rozdzieliła się na rozstaju. Mruk musi dołączyć do jednej z grup (potem się połączą znów) – w jednej jest Tari – elfka, i Legion – tajemniczy były więzień który dołączył do drużyny. W drugiej – krasnoludzki kapłan dobrego boga Moradina Waldorff, upadły paladyn Avalanche i nekromanta Vriess.

Zanim zdecydujesz się na granie Mrukiem zerknij na sesję „Tacy jak ty”, „poznaj” graczy i zdecyduj czy taka sesja ci odpowiada!!!!! Nie chcę żeby i nowy Mruk rychło odszedł L

Kandydat na nowego Mruka musiałby też:
- pisać posty codziennie
- pisać ładne posty. Proszę zerknąć, jak reszta drużyny się stara i brać przykładJ

czekam na chętnych odwaznych !
Zgłoszeni będą musieli napisać krótki pseudo-post (dam im prościutkie króciutkie zadanie do wykonania i mają opisać jak ich kocia postać się za to bierze) – w celu wyłonienia osoby bardziej pasującej na następcę Mruka

Co do spraw ogólnych jeszcze – przyznaję PD za odgrywanie postaci, dobre pomysły i wykonane zadania. Za 150 pd jest poziom, a za niego 1 umiejętnośc lub 1 czar.

Oto karta postaci Mruka („nowy” Mruk ją przejmuje, może ulec drobnym modyfikacjom):
mię: Mruk
Rasa: Irbis
Profesja: Wojownik
Wygląd: Czarny jak noc stukilogramowy kotek noszacy zwykle kolczuge i zwienczony szpikulcem helm.
Ekwipunek: zbroja, plecak, suszone ryby, manierka.

Umiejetnosci:
Kocie zmysly - fenomenalny sluch, doskonaly wech, widzenie w nocy (chociaz zawsze monochromatycznie)
Górski kot - gory sa jego domem, tam czuje sie najlepiej (lepiej tam walczy itd...)
Uwaga na oczy - gustuje w atakach na nieosloniete czesci ciala (oczy, gardlo)
Zamkniety w kocie - niektore zdarzenia, lub skojarzenia otwieraja dostep do wiedzy i intelektu dawnego wcielenia. (kiedyś Mruk był czlowiekiem, zostal zamieniony w kota... historię postaci prześlę nowo zrektrutowanemu!)
"przenikliwe widzenie" - koty posiadaja zdolnosc widzenia aury, stad moga latwo rozpoznac czy czlowiek jest chory, w jakim jest nastroju...

WSZELKIE PYTANIA dawac na mój PW! 8)
 
Almena jest offline