Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 23-02-2014, 22:27   #1
Fielus
 
Fielus's Avatar
 
Reputacja: 1 Fielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodze
[WS] Władcy Stworzenia (kolejne podejście) - Materiały sesyjne

W tym temacie pojawiały się będą tygodniowe podsumowania działalności graczy w sesji Władców Stworzenia.

Karty Graczy:
Cytat:
Napisał Fielus
Imię: Fatum
Domeny: Życie (przeznaczenie), Magia (Bogowie), Magia (Dusza)
Koncept: Bóg odpowiedzialny za bogów, gwarant działania praw ziemskich i boskich.
Charakter: Prawdziwie neutralny
Atak: 0
Obrona: 0
Życie: 100
Opis: Fatum objawia się w postaci widzialnej jako płonący czerwienią ognia i/lub błękitem magicznej mocy kwiat o pięciu płatkach. Bardzo trudno go odegnać, gdy już się pojawi. Jego zadaniem jest dbanie, by wszystkie prawa obskie, ludzkie i naturalne działały bez przeszkód.
Cytat:
Napisał Googolplex
Chronos (Kronos), Tkacz Czasu

Domeny: Czas, Przemiana (wszystko zmienia się w czasie)
Koncept: Przed nim nie było nic. Bez niego nie może być nic.
Charakter: Całkowicie Neutralny
Atak: 0k6
Obrona: 7k6
Życie: 30
Opis szczegółowy: Powstał kiedy zaczął płynąć czas lecz świadomość zyskał znacznie, znacznie później. Opiekuje się linią czasu i zmianami jakie w nim zachodzą. Jako ten który wie wszystko (zna wszelkie możliwe warianty przyszłości) opiekuje się wyroczniami i prorokami. Pod jego pieczą są również wszystkie zdarzenia cykliczne takie jak wschody i zachody słońca, pory roku, ruchy konstelacji. Astrologowie i astronomowie którzy zajmują się układaniem kalendarza również znajdują się pod jego opieką. Nigdy nie śpi, nigdy nie odpoczywa, bezustannie tkając nici czasu wszystkich istot i rzeczy we wszechświecie.
Cytat:
Napisał Gruandotrop
Imię: Fraghernath, Niepojęty Chaos
Domeny (Specjalizacje): Chaos(nieład), Szaleństwo (choroby psychiczne)
Koncept: Burzyciel Porządku, Pan Wynaturzeń.
Charakter: Praworządny Zły
Atak:4k6
Obrona: 3k6
Życie: 30
Opis: Fraghernath jest chorym bękartem chaosu. Bezkształtną masą, która niesie ze sobą szaleństwo i nieład. Jest twórcą istot, wykraczających często poza pojęcie zdrowego rozsądku i jakiejkolwiek logiki. Prowadzi szaleńców i zdesperowanych. Modły do niego składają, również ci co próbują pokonać szaleństwo u ich bliskich, by ten był łaskawy i ściągnął szaleństwo z ich bliskich. Fraghernath często zmienia swoje ścieżki powodując, ze jego decyzje często powodują, ogromny nieporządek.
Cytat:
Napisał Anonim
Ekste
Inne nazwy: X-Terminator, Wielki Bimbrownik, Zieleń
Koncept: Zainteresowany śmiercią pijany ogrodnik
Domeny: Życie (Rośliny), Chaos (Nietrzeźwość), Śmierć (Nieumarli), Szlachectwo (Władza)
Charakter: Chaotyczny Neutralny
Atak: 4k6
Obrona: 2k6
Życie: 40
Opis szczegółowy: Ekste to żywa i myśląca kwintesencja życia roślinnego działająca w celu zapewnienia odpowiedniego pożywienia florze. Orędownik nieustającego rozkwitu i rozwoju nie dba o jakiekolwiek formy porządku. Im szybciej tym lepiej. Dba również o zwierzęta, wśród których najbardziej ceni te podatne na napoje powstałe z procesu fermentacyjnego lub odurzające właściwości niektórych z roślin. Zafascynowany przemijalnością będzie próbował pozyskać moce związane z rozkładem i śmiercią. Ekste nie dba o koncepty dobra i zła, dlatego jego kultyści mogą być wesołą gromadką nierobów jak i naćpanych psychopatów mordujących za kolejną działkę.
Cytat:
Napisał Quelnatham
Bez-Imienia
Inne nazwy: Niepoznawalne
Koncept: Bóstwo magii, które tworzy, chroni i ujawnia różne zagadki kosmosu.
Domeny: Wiedza (tajemnice), Magia (magia tajemna/wtajemniczeń)
Charakter: Prawdziwie Neutralny
Atak: 3k6
Obrona: 3k6
Życie: 40
Opis szczegółowy: Bez-Imienia sprawuje pieczę nad magią i opiekuje się śmiertelnikami, którzy usiłują ją opanować. Czuwa też nad tymi, którzy zastanawiają się nad naturą świata i próbują rozwikłać inne jego zagadki. W zależności od upodobania tworzy nowe lub zapętla stare dylematy. Mimo sprzyjania ciekawości nigdy nie pozwala poznać wszystkiego do końca
Cytat:
Napisał Gargamel
Shukaku, Pan watru, Inkarnacja piasku, Potworny Shukaku

Domeny: Powietrze (wiatr), Ziemia (pisaek)

Koncept: Hulaj wietrze siej zniszczenie, niech się boją śmiertelnicy. Piasku użyć sypnąć mocno, zniszczyć wszystko no i zburzyć.

Charakter: Chaotyczny zły

Atak: 8k6

Obrona: 0k6

Życie: 20

Opis szczegółowy: Na początku był Chaos. Potem przyszli pierwsi bogowie. Ci pierwsi błąkali się po pustce. Kilkoro z nich postanowiło stworzyć coś pięknego. Pracowali razem solidarnie. I tak powstała Ziemia.mlecz była ona jałowa i pusta. Dopiero kolejne pokolenie Bogów uzupełniło ów twór o swoje dziedziny. Pośród tego pokolenia był Shukaku, przewrotne bóstwo powietrza, które raz po raz niszczyło wszystko. Wygnany, osamotniony pozostawił na ziemi cząstkę swej domeny, która jak on, przewrotna, nieprzewidywalna uzupełniała całość. Jako bóstwo shukaku jest nieprzewidywalny, kompletnie chaotyczny. Ma umiłowanie do niszczenia.
Cytat:
Napisał t0m3ek
Imię: Nah, Piękny/a Pan/i, Pan/i Pokus, Szlachetny/a Uwodziciel/ka
Gracz: Tomek
Domeny (Specjalizacje): Uczucia (pożądanie), Natura (rozmnażanie)
Koncept: Zachowanie ciągłości gatunkowej, bóstwo pożądania, seksu, miłości.
Charakter: Chaotyczny neutralny
Atak/Obrona/Życie:
Atak 2k6
Obrona 6k6
Życie 20
Opis: Przyjmuje zawsze wygląd odpowiadający ideałowi patrzącego. Niezależnie od gatunku czy płci. Sam nie posiada swojej dlatego posiada zarówno imiona męskie i żeńskie. Powstał kiedy tylko pierwsze myśli zwierząt skierowane zostały w stronę reprodukcji.
Cytat:
Napisał Andamant
Imię: Sithari, Pan Mordu, Pożeracz Światów, Nie Ostateczny.
Domeny:Śmierć (Mord), Zło (Piekło), Chaos (Anarchia)
Koncept: Zabij zanim zostaniesz zabity i nakarm swego Pana.
Charakter: Chaotyczny zły
Atak: 5k6
Obrona: 2k6
Życie: 30
Opis:Jest starożytny, starożytny ponad wszelką miarę, jednak nie narodził się na tym świecie. Sithari pożarł już wiele światów i kiedy już zabrakło mu ofiar, przerzucał się na następne, zawsze w ten sam sposób. Kiedy pierwszy raz istota rozumna przelewała krew drugiej, wtedy pojawiał się Pan Mordu, pochłaniając esencję dokonanej zbrodni i naznaczał zabójcę tajemnym znamiem, które czyniło go pierwszym kapłanem nowej religii. Na tym świecie jednak Sithari zdobył jeszcze jedną, nie zajętą przez inne bóstwo dziedzinę, której to zaciekle broni. Piekło! Istnieje przepowiednia, że gdy nadejdzie koniec czasów, Ostateczny wezwie legiony umarłych i ruszy na nieświęty marsz przeciko wszystkim istotom i bogom!
Jego siedzibą jest środek ziemi, gdzie trafiają zmarli, którzy nie okazali nigdy dobroci za życia. Wyznawcy przedstawiają go jako Potężnego rycerza zakutego w czarną zbroję, siedzącego na trone zrobionym z kości. O prawą stronę tego tronu oparty jest długi miecz: Pogromca Życia, jego główny atrybut. Jego kapłani noszą miecz na jego podobieństwo i ubierają się jak najemnicy i zabójcy, bo tymi zresztą są. Sithari jest bogiem żadnej poszczególnej nacji czy rasy, on włada po prostu złem i takie istoty do niego garną. Sithari nie tworzy. Sithari niszczy stworzenie.
Cytat:
Napisał Wnerwik
Imię: Jorundr
Domeny (Specjalizacje): Ziemia (Góry), Wojna (Obrona)
Koncept: Bóg wojny i olbrzymich kreacji (gór, gigantów, monumentalnych budowli itd.)
Charakter: Praworządny Neutralny
Atak: 3k6
Obrona: 4k6
Życie: 30
Opis: Jorundr pretenduje do miana największego z bogów próbując tworzyć rzeczy i stworzenia, które przetrwają na świecie przez milenia. Zamiast niszczenia woli tworzenie, lecz zawiedzie się ten, który myśli, że Jorundr jest bezbronnym pacyfistą - jest twardy niczym skała i jak ona, trudny do sprowokowania. Lecz jeśli to się stanie odpowie uderzeniem o sile górskiej lawiny, więc lepiej nie wtrącać się w jego plany.
Cytat:
Napisał Icarius
Imię: Solarus, pan światła, bóg słońce, opiekun światów
Domeny (Specjalizacje): Ogień (słońce), Woda (morza),
Koncept: Bóg światła, życia i sprawiedliwości.
Charakter: Praworządny neutralny
Atak: 3k10
Obrona: 4k10
Życie: 30
Opis: Solarus objawia się jako Tytan lub gigantyczne słońce.
Aktywność własna cywilizacji
według propozycji Gruandotropa
Cytat:
1. Odkrycie Konceptu
2. Odkrycie Nowych Lądów
3. Utworzenie Społeczeństwa
4. Utworzenie Organizacji
5. Zachwianie Wiary.
6. Konflikt z...
7. Sojusz z...
8. Fanatyczne Oddanie
9. Plugawa Wiara.
10. Rzuć 2 razy.
Już tłumacze co i jak:
1. Odkrycie konceptu- Rasa/Społeczeństwo odkrywa prosty koncept(w niektórych, przypadkach mogła, by odkryć zaawansowany)
2. Odkrycie Nowego Lądu- Nawskótek wędrówek, itd. Rasa/społeczeństwo odkrywa nowy ląd.
3. Utworzenie Społeczeństwa- Wśród Rasy powstał, ktoś wielki, kto utworzył nowe społeczeństwo.
4. Utworzenie Organizacji- Wśród członków rasy/społeczeństwa, powstała jakaś organizacja(wybór losowy)
5. Zachwianie Wiary- Następuje zachwianie wiary wśród istot. (może to sprawić, zmianę wyznawanej wiary przez istoty)
6. Konflikt z...- Następuje konflikt, między społeczeństwami lub z inną rasą.
7. Sojusz z...- Następuje zawiązanie sojuszu, między społeczeństwami lub z inną rasą.
8. Fanatyczne Oddanie- Wśród Członków społeczeństwa lub rasy, pojawiają się prawdziwie oddani fanatycy boga.
9. Plugawa Wiara- Członkowie społeczeństwa/rasy zaczynają wielbić inne byty niż bogów.
10. Rzuć dwa razy (nie muszę tłumaczyć, chyba)
Wersja zrobiona przeze mnie, została uproszczona do wersji K10, by było dosyć łatwo to wykonywać.
 
__________________
" - Elfy! Do mnie elfy! Do mnie bracia! Genasi mają kłopoty! Do mnie, wy psy bez krzty osobowości! Na wroga!"
~Sulfelg, elfi czarodziej. "Powołanie Strażnika".

Ostatnio edytowane przez Fielus : 02-03-2014 o 15:48.
Fielus jest offline