Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 28-02-2014, 19:49   #8
behemot
 
behemot's Avatar
 
Reputacja: 1 behemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwu
Obydwa zbiry padły. Zużyto 9 kul. Postać jest ranna za 10 punktów (podejrzewam że ma z 35) i zaliczył ranę -10% do przyszłych akcji. Domyślna rana to pęknięte żebro, ale możesz sobie coś wymyśleć. Załatanie tego nie powinno być bardzo kłopotliwe. Choć Naut może chcieć zobaczyć się z medykiem by to błyskawicznie załatał.

To jest ten moment, gdy można pogadać z Pinky. I poplanować co dalej.
Nie opisywałem klubu za bardzo, więc możesz tu podziałać.
Nie napisałem wprost, że Pinky zadłużył się by ruszyć to miejsce. ;-/ ale jeszcze będzie okazja.
Kelnerka jest pleasure bottem, znaczy takiego ma morfa, pod maskę jej nie zaglądałeś.


Ekwipunek:

- mogę napisać co jest u danego handlarza, choć sugestia czego szuka naut by oszczędziła wypisywaniu rzeczy niepotrzebnych, mimo wszystko jest problem z dostępnością, zwłaszcza dostępnością lepszych i niestandardowych rzeczy. Konwencjonalna spluwa kosztuje 250 kredytek, a taka lepsiejsza 500. Nienaturalnie wybajerzona z 2500. Ale to nie walmart tylko targują się o każdą kredytkę. “Niech ci będzie 1000 kredytek za iGlocka, gardło sobie podrzynam!”

Broń, bronie występują w różnych wariantach, nawet wymyślnych tylko gdzieś musi być balans pomiędzy: siłą, zasięgiem, magazynkiem, auto, bajerami, AP, poręcznością.

Rozszerzenia broni:
Smartgun - daje bonus +10 do ataku, pozwala podpiąć własny interface do broni i to w fikcji przekłada się na wirtualny laser, estymowanie ruchu itp. Otwiera też pole do innych smartów.
Swich - podwójny magazynek, który można przełączać.
Biometria - identyfikuje właściciela (choc w tej scenie to byłby strzał w stopę).
I inne.

Seeker/Hooming - są takie pociski, na krótkich dystansach nc nie dają. Zwykle dotyczą większych kalibrów i odległości. Ewentualnie małych “rakiet” wystrzeliwanych jak granaty.


Przykładowa broń palna: Pistolet (2d10+4/AP0, mag 1x18, full auto, 50m)
Lub: przerośnięty rewolwer (2d10+8/AP0, mag 1x6, single, 50m, ciężki)
Krótka seria: większość broni auto strzela 3 pociskami, daje to +1d10 obrażeń.
Jeśli postaci nic nie rozprasza to można wykonać dwa ataki (w tym dwie krótkie krótkie serie), rzucamy dwa razy. Jesli różne cele to drugi ma karę -20 do ataku.
Penetracje pancerza można uzyskać railgunem, specjalną amunicją, lub dłuższą lufą, ale zależność jest liniowa więc nie ma to znaczenia.

Różne bronie:
Palna - bezłuskowa, chemiczna, minimalny odrzut, ale ogólna zasada jest ta sama.
Railgun - +2dmg/+4AP, zasięg x2, cena x1.5, wykorzystuje magnetyczną szynę, duża prędkość wylotowa, ograniczenie pocisków (zwykłe, ap)
Popularne amunicje: Rozpryskowa (+1d10 dmg, -2AP), AP (+6AP, -2dmg), inteligentna grzybkuje dopiero w środku ale droższa (+1d10 dmg), stabilizująca - wykorzystuje nano i morfuje w locie by zachować kurs (ignoruje kary z odległości)
Energetyczne - nie wykorzystuje pocisków (dont say Sherlock!), mają problemy z bateriami, często łączą funkcje z paraliżowaniem (wyeliminować ale nie zabić), ale też bywają łatwiejsze w celowaniu i pozwalają skupić ciagły promień na celu.
Rozpylające - ich efektywność zależy od tego co rozpylamy. Wściekłe nano z Marsa!

Modyfikatory z okoliczności: bliski strzał (2m) daje plus +10% do ataku, ale tylko jeśli nie byliśmy atakowani wręcz przez cel.

Broń ręczna - to nie te czasy, ale może łączyć funkcję np kafar + ładunek elektryczny. Do tego w rękach hipersilnych postaci może byc hiperskuteczna.

Pancerze - to co istotne, to że może być wewnętrzny i zewnętrzny na raz.

Przyspieszenie, pozwala szybciej niż zwykłe jednostki. Przyjąłem, że twoja postać ma speedx2 co pozwala działać dwa razy częsciej w turze.



Z ważnych decyzji musisz jeszcze określić preferowaną szerokość awka, dla mnie dowolna, tylko musi być jednolita w sesji. Większe awki postaci dają mniejsze obrazki w postach. Liczy się tylko szerokość.
 
__________________
Efekt masy sam się nie zrobi, per aspera ad astra

Ostatnio edytowane przez behemot : 01-03-2014 o 12:56.
behemot jest offline