Dawno nie ruszany, ale bardzo ciekawy temat.
Moje postaci często mają przy sobie kilka drobiazgów. Po pierwsze, plastikowa buteleczka na leki, często nawet więcej niż jedna, i kawałek folii. Dość szczelna kombinacja pozwalająca przenosić nie tylko tabletki (czy znalezione Tornado w wersji surowej), lecz także sól lub proch czy inne drobne, delikatne znajdźki.
Po drugie, notes i ołówek. Wzięło się to od pewnego MG, który uparcie nie chciał powtarzać swoim graczom nazw własnych, jak adresy czy nazwiska w zupełnie innej grze
Zupełnie jakby wyobrażał sobie, że będą one zapamiętane tylko dlatego, że tyle nad nimi siedział
Po trzecie, papierosy i zapałki - a najlepiej, do przenoszenia fajek, papierośnica. Poczęstowanie fajkami jest idealne na rozpoczęcie rozmowy, "weź drugą na później" pomaga w nawiązaniu korzystniejszej relacji. Zwykle paczka fajek lub pełna papierośnica ułatwiają prośbę, by ktoś popatrzył chwilę w innym kierunku albo sprawdził, czy go nie ma sto metrów dalej. No i jeśli mamy zinfiltrować podejrzliwą społeczność, inaczej się dzieje, gdy mówią o nas "Przyszedł tu taki obcy i wtykał nos w nie swoje sprawy. Może ma za długi?", a nie "Był jakiś obcy i pytał, gdzie tu fajek można kupić większy zapas na drogę".