Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09-03-2014, 15:23   #19
behemot
 
behemot's Avatar
 
Reputacja: 1 behemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwu
Nieprzekonany. 15tys ale zgrzewka leków. W czasie gry możesz sięgnąc do środka i jest szansa, że wyciągniesz coś co jest ci potrzebne.

Szybkostrzelność railgunów jest dobra. Prąd płynie, a kule lecą. Nawet jest wyższa, bo nie musi odprowadzać gazów od eksplozji. Tylko bardzo długa seria zawsze może trochę wypaczyć (zablokować) każdą broń.

Jeśli chcesz lepszy sprzęt od Ivana, to musisz znaleźć jego kumpla z dzielnicy korporacyjnej (kumpel nazywa się Sasza).

Aktualny cennik:
2x Sprzężone pistolety 2k10+2, mag 30, full auto, smart, sprzężone, 50m. 1500c
Pistolet 2k20+6, mag 2x18, FA, smart, 50m, 600c
Railgun, 3k10+8, AP4, FA, rail, mag 2x120, smart, 200m, granatnik, duży karabin, , 1200c
Wibronóż 1k10+4, AP2.
MonoKatana [Som/10]k10+6.
Tazer: 1k10+shock, napięcie, wręcz lub 3m.

Zbroje:
Ciężkie ubranie 3A 250c
Przylegająca zbroja 5A 500c
Pancerz interwencyjny 10A 1000c
Pancerz szturmowy 15A 2000c
Ciężki pancerz szturmowy 20A 5000c
Żel ochronny +2A 500c
+ wszystkie inne bajery, typu tłumienie, camuflarz, autoleczenie itp.
Żel ochronny rozpylasz na ciele i jak zastyga to masz cienką warstwę ochronną, która jest bardzo elastyczna i dobrze chroni przed kinetyką, ale zupełnie nie przed energią. Po kilku godzinach zaczyna się rozpuszczać. Też dobrze depiluje.

Różne wizualizacje pancerzy:
Kliknij w miniaturkę
Kliknij w miniaturkęKliknij w miniaturkęKliknij w miniaturkęKliknij w miniaturkęKliknij w miniaturkęCiężkie bydle

Dual Wielding
Broń biała - w zależności od tego co trzymamy w drugiej łapie daje mały bonus do pancerza, parowania, ataku lub obrażeoreń. I można sobie wybrać którą bronią będziemy zadawać obrażenia, tylko jak używamy słabszej ręki to kara.

Dwie bronie palne.
Strzał z dwóch pistoletów to dwa oddzielne ataki. -20% do każdego z nich, oraz -20% do słabszej ręki, chyba że mamy atut "oburęczność". Dodatkowe -10% jeśli dzielimy strzały pomiędzy dwa cele. Dodatkowo premia z osłon może być mniejsza, albo nie do pogodzenia.
Oburęczność można zasymulować modyfikacją broni "sprzężenie".
Długą serię z dwóch luf rozpatruje się jak z jednej. (powyżej 10+ kul już nie robi różnicy)
 
__________________
Efekt masy sam się nie zrobi, per aspera ad astra

Ostatnio edytowane przez behemot : 09-03-2014 o 21:22.
behemot jest offline