Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12-03-2014, 17:56   #8
Anonim
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Agape Zobacz post
Witam wszystkich! Życzę dużo expa i poręcznych skarbów. Niech się dzieje

P.S. Jest szansa na jakieś statystyki? Np. tych mieczy i łuków co je mamy w standardzie, ilość HP... czy coś.
Każdy z was ma jedną ilość "HP". W sumie jest to 1 Rana Krytyczna (K). K dzieli się na 3 Rany Ciężkie (C). C dzieli się na 3 Rany Lekkie (L). L dzieli się na 3 Draśnięcia (D). Standardową raną, którą otrzymuje się od standardowej broni to Rana Lekka. Zatem możecie otrzymać ich 9 zanim to wszystko nie zamieni się w Krytyczną.

Wasze ciała są podzielone na 4 lokacji i tylko w ich obrębie rany sumują się (czyli ktoś mógłby mieć farta, zebrać 8 Ciężkich ran i żadna by nie zamieniła się w Krytyczną). Tymi lokacjami są: Głowa, Ramiona, Korpus i Nogi. Niektóre ciosy (zwłaszcza magiczne) mogą zadać obrażenia na raz w każdą lokację. Jakbym miał więcej czasu to byłyby jakieś minusy od tych ran, ale chyba poprzestaniemy na samym fakcie jak bardzo macie nakopane do tyłków.

Przy Krytycznej padacie na posadzkę i ktoś może na was użyć zdolności medycznych, żeby utrzymać was przy życiu. Jak się nie uda to umieracie. Żeby nie komplikować to przy waszej nazwie pojawia się kolejna liczba, budzicie się w Obozie z całą gotówką. Wasze przedmioty przepadają, część PD zostanie odjęta. Jesteście gotowi do dalszej walki. Śmierć tutaj jest dotkliwa, ale nie wyłącza całkowicie z gry. Jakby ktoś chciał przestać grać to napiszcie mi PW.

Jeśli nie podano inaczej Broń rozpada się po 20 trafieniu. Dotyczy to też Broni strzeleckiej (za to nie ma limitu zwykłych pocisków, ALE jak masz niezwykłe pociski to nie da się korzystać z tych darmowych zwykłych).

Gwóźdź
1. Broń jednoręczna
2. Typ broni: broń biała
3. Typ obrażeń: Kluty
4. Obrażenia (zależne od Budowy)
- Budowa 1-17: D/D/L
- Budowa 18 i wiency: D/L/L
5. Bonusy:
- jeśli w drugiej ręce Młotek to cios w głowę niezależnie od Budowy to: C/K/K
- po zdanym Fartownym teście Budowy (zamiast ataku) zadaje Krytyczne obrażenie

Sztylet
1. Broń jednoręczna
2. Typ broni: broń biała
3. Typ obrażeń: Kłuty (Cięty przy deklaracji i jeśli to robi różnice)
4. Obrażenia (zależne od Budowy)
- Budowa 1-13: D/L/L
- Budowa 14 i wiency: D/L/C
5. Bonusy:
- cios po zdanym Ukrywanie się: -/+1Poziom obr/+1Poziom obr (raz na walkę)
6. Unikatowe Wersje:
- Sztylet Zamkowy - dodaje +4 do Otwierania Zamków (nie wpływa na suwak) jeśli używa się go do otwierania zamku

Miecz (zwykły)
1. Broń jednoręczna
2. Typ broni: broń biała
3. Typ obrażeń: Cięty (Kłuty przy deklaracji i jeśli to robi różnice)
4. Obrażenia (zależne od Budowy)
- Budowa 1-10: D/L/L
- Budowa 11-14: L/L/C
- Budowa 15-17: L/C/C
- Budowa 18 i wiency: L/C/K
5. Bonusy: <brak>

Młotek
1. Broń jednoręczna
2. Typ broni: broń biała
3. Typ obrażeń: Obuchowy
4. Obrażenia (zależne od Budowy)
- Budowa 1-13: D/L/C
- Budowa 14-18: L/L/C
- Budowa 19 i wiency: L/C/C
5. Bonusy:
- jeśli w drugiej ręce Gwóźdź to cios w głowę niezależnie od Budowy to: C/K/K
6. Unikatowe Wersje:
- Srebrny Młotek Garnatha, dodatkowy bonus: każdy cios dodatkowe C dla Zwierzołaków i Wampirów

Okuta pała
1. Broń jednoręczna
2. Typ broni: broń biała
3. Typ obrażeń: Obuchowy (Cięty przy deklaracji i jeśli to robi różnice)
4. Obrażenia (zależne od Budowy)
- Budowa 1-10: D/L/L
- Budowa 11-14: L/L/C
- Budowa 15-17: L/C/C
- Budowa 18 i wiency: L/C/K
5. Bonusy: <brak>

Krótki łuk
1. Broń dwuręczna
2. Typ broni: broń dystansowa
3. Typ obrażeń: Kłuty
4. Obrażenia (zależne od Percepcji i Budowy)
- Percepcja 1-10: D/L/L
- Percepcja 11-14: L/L/C
- Percepcja 15-17: L/C/C
- Percepcja 18 i wiency: L/C/K
- Budowa 18 i wiency: -/+1Poziom obr/+1Poziom obr
5. Bonusy:
- strzał po zdanym Ukrywanie się: -/+1Poziom obr/+1Poziom obr (raz na walkę)

Topór
1. Broń jednoręczna
2. Typ broni: broń biała
3. Typ obrażeń: Cięty (Obuchowy przy deklaracji i jeśli to robi różnice)
4. Obrażenia (zależne od Budowy)
- Budowa 1-10: L/L/L
- Budowa 11-13: L/L/C
- Budowa 14-16: L/C/C
- Budowa 17 i wiency: L/C/K
5. Bonusy:
- można nim rąbać drewno (Drzwi, Skrzynie)

Kilof
1. Broń jednoręczna
2. Typ broni: broń biała
3. Typ obrażeń: Kłuty
4. Obrażenia (zależne od Budowy)
- Budowa 1-10: D/L/L
- Budowa 11-14: L/L/C
- Budowa 15-17: L/C/C
- Budowa 18 i wiency: L/C/K
5. Bonusy:
- można nim kopać tunel

Łuk
1. Broń jednoręczna
2. Typ broni: broń biała
3. Typ obrażeń: Kłuty
4. Obrażenia (zależne od Percepcji i Budowy)
- Percepcja 1-10: L/L/L
- Percepcja 11-13: L/L/C
- Percepcja 14-15: L/C/C
- Percepcja 16 i wiency: L/C/K
- Budowa 18 i wiency: -/+1Poziom obr/+1Poziom obr
5. Bonusy:
- strzał po zdanym Ukrywanie się: -/+1Poziom obr/+1Poziom obr (raz na walkę)

Miecz Rzeźnika
1. Broń jednoręczna
2. Typ broni: broń biała
3. Typ obrażeń: Cięty
4. Obrażenia (zależne od Budowy)
- Budowa 14-15: L/C/C
- Budowa 16 i wiency: L/C/K
5. Bonusy:
- minimalna Budowa do używania: 14

Szabla
1. Broń jednoręczna
2. Typ broni: broń biała
3. Typ obrażeń: Cięty
4. Obrażenia (zależne od Zręczności i Budowy; liczy się mniejsze)
- Zręczność i Budowa 1-10: D/L/L
- Zręczność i Budowa 11-14: L/L/C
- Zręczność i Budowa 15-17: L/C/C
- Zręczność i Budowa 18 i wiency: L/C/K
5. Bonusy: <brak>

Powyższe jak się pomnoży to wkleję do jakiegoś innego tematu czy coś.

Cytat:
Napisał Someirhle Zobacz post
Zasady ubijania towarzyszy standardowe?
Tak. Bez ubijania, aczkolwiek nie trzeba też pomagać albo zatrzaskiwać komuś drzwi przed nosem, żeby uciukali go po drugiej stronie. Ta zasada może być zawieszona w fabularnie uzasadnionym momencie (gracz który będzie miał okazję zaatakować innych będzie o tym poinformowany wcześniej i to będzie wyłącznie jego wybór).
 

Ostatnio edytowane przez Anonim : 05-04-2014 o 21:16.
Anonim jest offline