Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 13-03-2014, 10:08   #26
behemot
 
behemot's Avatar
 
Reputacja: 1 behemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwu
Możesz urwać podowi głowę. Jego organiczna część tego nie przeżyje, ale cyfrowa pamięć powinna być w porządku - też nie wiem o ile Naut zna się na podach. (działają modyfikatory za kooperacyjnego przeciwnika, urywanie głów nie jest sprawdzoną taktyką bojową, choć spróbować można)

Są przewody wentylacyjne. Są schody na górę i na dach. Trochę Parkouru i da się uciec.

Z piętra jest jeszcze okno, jedno prowadzi na deptak (jakieś 10m) a drugie na kanał komunikacyjny (300m do tego czasem przemykają tam latające samochody). Jest też trochę gzymsów więc można się wspinać.

Peach ma widoczną wejściówkę z tyłu szyi. Gdybyś jej wsadził tam kabelek i wpisał odpowiednią komendę to można by ją wyłączyć i dobrać się do jej pamięci. Ale...
- nie masz sprzętu wspomagającego (deck, oprogramowanie te sprawy), najlepiej było by spiąć kablem, choć przez MESH też da radę (tylko to kolejna zapora)
- nie mam informacji o zdolnościach informatycznych Nauta, więc trudno oszacować czas trwania (potencjalnie duży).
- właściwie to w EP kiedyś była moda na spinanie się kablem i współodczuwanie, więc Peach może dać się namówić na to jako wstęp do kinky stuff.

Tancerki mają zakaz wychodzenia z kasyna.
 
__________________
Efekt masy sam się nie zrobi, per aspera ad astra

Ostatnio edytowane przez behemot : 13-03-2014 o 11:01.
behemot jest offline