Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 18-03-2014, 13:48   #165
Ajas
 
Ajas's Avatar
 
Reputacja: 1 Ajas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie coś
Aktualnie przeprowadzam gruntowne zmiany w mechanice statystyk.
Zręczność była póki co zbyt silna, przez co nie opłacało się inwestować w siłę.
Aktualnie przerabiam Kp npców a do końca tygodnia, dla każdego z was przygotuje dokument gogle, z dokładną rozpiska waszej prywatnej mechaniki. Coby nie było niedomówień

Aktualne zmiany:
- Każde trzy punkty siły zwiększają obrażenia o 1k10.
- Zręczność nie daje już bonusów do obrażeń, jedynie do trafień.
- Zmiana wpływu zręczności na uniki, teraz każde dodatkowe 3 punkty (czyli każde Pa) zwiększa bonusową kość uników. Dotychczas każdy punkt dodawał +1 do uników, ale było to zbyt Op. Postacie o dużym dexie i umiejętnościach unikowych były przez to nie dotrafienia.
- Powolne zmiany w systemie redukcji Cd z intelektu, by był bardziej taktyczny.
- Próby uregulowania trybu magii

Dzięki temu siła wpływa na rozgrywkę mniej więcej tak samo co zr. Bowiem daje dodatkowe Hp i DMG, zręczność zaś Uniki, Pa i trafienia.
Dzięki temu postać zręczna uderzy kilka razy ale słabo i łatwiej jej uniknąć ciosu.
Postacie silne zaś jak walą to porządnie.

Jak ktoś by chciał pomóc uregulować mechanikę to za sugestie i pomysły będę wdzięczny
 
__________________
It's so easy when you are evil.

Ostatnio edytowane przez Ajas : 18-03-2014 o 13:51.
Ajas jest offline