Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 02-04-2014, 18:05   #16
Gruandotrop
 
Gruandotrop's Avatar
 
Reputacja: 1 Gruandotrop jest na bardzo dobrej drodzeGruandotrop jest na bardzo dobrej drodzeGruandotrop jest na bardzo dobrej drodzeGruandotrop jest na bardzo dobrej drodzeGruandotrop jest na bardzo dobrej drodzeGruandotrop jest na bardzo dobrej drodzeGruandotrop jest na bardzo dobrej drodzeGruandotrop jest na bardzo dobrej drodzeGruandotrop jest na bardzo dobrej drodzeGruandotrop jest na bardzo dobrej drodzeGruandotrop jest na bardzo dobrej drodze
Najważniejszy, jest etap kreacji bohatera i wybranie 3 domen. Artefakt, ja losuje i Punkty Cudów ja. Początkowa moc to 7 i macie 50 punktów do wydania na umiejętności + to co zyskujecie z wad.
Na dłuższą metę, na tym opiera się cała kreacja bohatera.

NP.
Imię: Rogaty Szczur
Tytuł:
Domeny: Chaos, Zaraza, Nauka
Punkty Mocy: 7
Artefakt: ---
Punkty Cudów: --- Ja ustalam
Umiejętności:
Stworzenie Życia- 25 Punktów
Wzbudzenie chaosu- 25 Punktów
Straszny- 5 Punktów
Boski Rzemieślnik- 20 Punktów
Podszept- 1 Punkt
Cisza-1 punkt
Kłamstwo-1 punkt
Widmowy Dotyk- 1 punkt
Latanie- 1 punkt
Stworzenie Świadomości- 15 punktów
Oświecienie- 5 pkt.
Zalety:
Wady:
Brak Wyznawców- -50pm(brak w spisie stworzone specjalnie do kreacji postaci)
Słaby Punkt-

Najważniejsze strony dla tych co chcą zacząć grać to są, strony od 6 do 10(plus opisy domen, tych które wybraliście) i od 36 do 58 podstawa to stworzyć postać.
Każde użycie umiejętności(Chyba, że w opisie pisze inaczej) kosztuje od 0 do 5+ pa. Na początku każda posiada 7 pa(co jest równoznaczne z liczbą punktów mocy, możliwe jest też posiadanie większej liczby akcji). W odróżnieniu od Władców Stworzenia, nad całą sesją góruje mistrz, gry który określa co się dzieje na świecie, jak reagują wyznawcy i ile Punktów Akcji(Pa) kosztuje użycie umiejętności w danym celu, punkty akcji regenerują się co turę. Punkty Cudów w odróżnieniu od punktów akcji nie regenerują się, jednak zwiększają zdolności Boga(pozwalają użyć umiejętności w domenie, bez obecności tam Avatara/Proroka/Wyznawców, dodać 5 pa czy zregenerować Artefakt. Artefakt, umożliwia wiele rzeczy od zabicia gromady wyznawców do stworzenia Proroka. Prorok, jest człowiekiem(lub przedstawicielem innej rasy), który wyróżnia się ogromnymi możliwościami(w tym do wytrzymania przyjęcia cząstki boga). Avatar jest wysłannikiem boga na ziemi(bardzo możliwe, ale chyba raczej pozwolę wam na to by Avatar, nie był ograniczony podręcznikiem i mógł przybrać formę dowolnej żywej, postaci obranej przez was), bóg może nim dowolnie kierować, przemawiać przez niego, tylko że awatar nadal musi jeść itd. W przypadku Avatara, bóg zużywa 1 punkt mocy, by mógł go zesłać na ziemie(w chwili gdy Avatar wraca punkt mocy wraca) i może nadać mu liczbe mocy równej połowie mocy boga, zaokrąglone w dół. Punkty mocy mają ogromne znaczenie przy walce, gdyż każdy punkt więcej niż posiada go w danej chwili przeciwnik powoduje modyfikator +2 do rzutu k10
W przypadku rzutu k10: 1-9 powoduje lekką ranę 10- ciężką rane(3 lekkie rany to 1 ciężka). W przypadku oberwania 3 ciężkich ran postać umiera(bóg, w takim przypadku też może umrzeć. Natomiast jeśli nasz Awatar zginie podczas walki i otrzyma 3 ciężkie rany ginie, a nasza moc wraca w tempie 1 na turę.
Gra będzie wyglądała tak, że do każdego gracza będzie przyporządkowany doc, w którym będzie opisywał swoje poczynania z wiernymi, a na forum będą odbywały się rozmowy bogów. Moce też mogą się nie udać, jest na to 70% szans, że się nie uda każdy wydany punkt akcji więcej zwiększa tą szanse o 10%. (Raczej, za często tego nie będę stosował, chociaż sam to wymyśliłem.)
W skrócie spisane zasady dotyczące bóstwa.
 

Ostatnio edytowane przez Gruandotrop : 02-04-2014 o 18:31.
Gruandotrop jest offline