Ilość ciosów w czasie tury
1. Standardowo Jeden, ale czasem przyspieszam turę, gdy to po prostu wymiana ciosów. Jeśli macie w planach po "ja go tnę" coś innego to możecie podać informacyjnie.
2. Domyślnie używacie Podstawowych Ruchów Walki. Domyślnie nie dokonujecie samobójczych ataków, chyba że deklaracja nie pozostawia pola manewru w tym względzie.
3. Kombinowane Ruchy działają jako Jeden Cios, dlatego jak jesteście koksy to warto skorzystać.
4. Poniższe może ulec zmianie, jeśli wyjdzie, że to nie działa/ nie jest fajne. Pięść i Kopniak obrażenia
Budowa 1-14: D/D/D
Budowa 15-18 - D/D/L
Budowa 19-22 - D/L/L
Budowa 23 i wiency - D/L/C Podstawowe Ruchy Walki
1. Pięść - Zwykły Bijatyka
2. Kopniak - Zwykły Bijatyka
3. Garda - Łatwy Bijatyka
4. Chwyt - Zwykły Bijatyka
5. Unik - również, żeby wyrwać się z Chwytu - Zwykły Zręczność
6. Pchnięcie (Kłuty) - Zwykły Broń Biała
7. Uderzenie (Obuchowy lub Cięty) - test Zwykły Broń Biała
8. Strzał z Łuku - Zwykły Łuk Zaawansowane Ruchy Walki
1a. Pięść w ryj - Problematyczny Bijatyka
1b. Pięść w pięść - Trudny Bijatyka
1c. Wyrwanie broni - Bardzo Trudny Kradzież
2a. Podcięcie - Trudny Bijatyka
2b. Kopniak w jaja - Trudny Bijatyka
2c. Kopniak w głowę - Bardzo Trudny Bijatyka
4a - Dźwignia, PT+1 dla testu Uniku przeciwnika - Problematyczny Bijatyka
4aa - kolejne Dźwignie to kolejne PT+1 dla testu przeciwnika, a ich szansa powodzenia to PT+1 za każdą kolejną Dźwignię
4b - wystawiasz przeciwnika na cios kumpla i zmniejszasz szansę, że cios kumpla spadnie na ciebie - Problematyczny Bijatyka
8a. Rykoszet - Cholernie Trudny Łuk Proste Kombinowane Ruchy Walki
1 i 3 - uderzenie Pięścią i natychmiastowa Garda - Problematyczny Bijatyka
1 i 4 - uderzenie Pięścią i natychmiastowy Chwyt - Problematyczny Bijatyka
3 i 4 - przyjęcie ciosu na Gardę i natychmiastowy Chwyt - Trudny Bijatyka
4 i 5 - Chwycenie przeciwnika i odepchnięcie go Unikając jego cios - Trudny Bijatyka
4 i 6 - Chwyt i w celu Pchnięcia - Problematyczny Broń Biała
5 i 8 - odskok i próba strzału - Trudny Łuk Zaawansowane Kombinowane Ruchy Walki
To samo razy dwa (TSRa) - jeden Ruch wykonany dwa razy - PT+2
To samo razy trzy (TSRb) - jeden Ruch wykonany trzy razy - PT+3
1a w 4 w 2 - Pięść w ryj z chwyceniem głowy wroga i skierowaniem jej na cios kolanem - B. Trudny Bijatyka
1b i 4 - w czasie Pięści wroga chwytasz ją - Trudny Bijatyka
1c w (6 lub 7) - wyrywasz wrogowi Broń i uderzasz go nią (bez tego broń natychmiast znika) - Trudny Broń Biała
2a w (1 lub 2 lub 6 lub 7) - podcinasz i zanim upadnie uderzasz go jeszcze - B. Trudny Bijatyka lub B. Trudny Broń Biała
2a w TSRa-2 - podcinasz i zanim upadnie podbijasz go do góry, żeby jeszcze raz kopnąć - Ch. Trudny Bijatyka
2a w TSRb-2 - podcinasz i zanim upadnie podbijasz go do góry, żeby jeszcze raz kopnąć i jeszcze raz - Fart Bijatyka
2b w (1 lub 2 lub 4) - B. Trudny Bijatyka
2b w (6 lub 7) - B. Trudny Broń biała
Ostatnio edytowane przez Anonim : 05-04-2014 o 13:05.
|