Planuję ją oczywiście prowadzić aż do rozwiązania całej fabuły. Co do magii, to w świecie jest ona obecna, ale dla graczy pozostaje tylko w formie magicznych zwojów, ksiąg czy artefaktów, ponieważ rzadko kto rodzi się z naturalnymi zdolnościami do praktykowania sztuk tajemnych i jest to bardziej traktowane jako przekleństwo niż błogosławieństwo (no chyba że się z nią urodziłeś). Taka osoba w momencie wykrycia swych umiejętności zostaje wpisana do specjalnego indeksu i musi wyjechać do zagranicznej akademii magicznej, aby żyć tam w warunkach zbliżonych do klasztornych i móc doskonalić to co zostało jej podarowane przez bogów. Są też ci uzdolnieni magicznie, którzy ukrywają się wśród społeczeństwa, albo w odległych regionach. Jeśli chciałbyś zagrać taką postacią, to musiałbyś napisać bardziej obszerną historię. W razie czego podaję możliwe szkoły magii (jeżeli dany bohater urodził się ze zdolnościami magicznymi, to może praktykować tylko tą szkołę magii, z którą przyszedł na świat):
1. Magia Życia
2. Magia Śmierci
3. Magia Chaosu
4. Magia Porządku
5. Magia Natury
6. Magia Umysłu
Jeśli zaś chodzi o charakter sesji, to co rozumiesz pod tym pojęciem?