Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26-04-2014, 23:21   #50
xeper
 
xeper's Avatar
 
Reputacja: 1 xeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputację

czerwoni - zwierzoludzie
cieliści - mutanci
A - Arnold
T - Thoma
te szare plamy to skałki.

sytuacja raczej nieciekawa, ale skąd miałem wiedzieć, że udadzą się im rzuty na spostrzegawczość?

W każdym razie będą mieć ujemne modyfikatory, bo pod górkę atakują.

Jedna kratka to dwa metry. Na mapie podczas jednej rundy bohater może pokonać 4 pola, wykonując akcję ruch/odwrót. Jeśli szarżuje może przebyć 8 pól, ale ostatnie 4 muszą być w linii prostej. Biegnąca postać może pokonać 12 kratek. Zasięg broni na mapie obliczacie dzieląc ten z karty na 2 [np. długi łuk 30/60 oznacza że krótki zasięg wynosi 15 kratek, a długi 30].

Pod postem lub w komentarzach proszę o deklaracje mechaniczne ruchu i wykonywanych akcji.
 
xeper jest offline