Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 02-05-2014, 13:38   #12
Anonim
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Demoon - sternik to profesja z Neuroshima: Piraci. Żartobliwie podałem ją jako przykład tego, że każdy może się przydać.
Tomek - OK
Reinhard - gdyby Roberts nie strzelił sobie w głowę to może w Bunkrze odnalazłby remedium na swoją przypadłość. No nic. Nadzieja umiera ostatnia. Tak było w przypadku Robertsa.
Komtur - spoko, ale rodzina z Fairbury lub okolic, Indianiec (znajomy Plejady?) ok, ale Mex to raczej potrzebowałby jakiegoś jankeskiego przodka lub jakby jego ojciec był adoptowany czy coś...
Raist2 - OK
Pipboy - [z PW] spoko, to niezły pomysł na postać, gdy broń może zaciąć się w każdym momencie, a i te stropy nie są najwyższej jakości
Gveir - to nie jest takie proste w tych sesjach, żeby określić w jakim kierunku sesja powędruje. W Ogrodzie miała być walka z Neodżunglą i to się w niewielkim zakresie pojawiło, ale przez większość czasu działy się rzeczy kompletnie niezwiązane z Neodżunglą - fałszywe oskarżenia, wielkie problemy z dotarciem z punktu A do punktu B, walka w polu nieumarłego zboża, rozwiązywanie zagadki tajemniczej chatki połączonej z wojskowymi instalacjami podziemnego wystrzeliwania rakiet ICBM (ale nie było rakiet) i sporo innych zwyczajnych, niezwyczajnych jak i niepokojących spraw. Więc jeżeli chcesz jaśniejszej odpowiedzi to: prawdopodobnie będzie więcej niż tunele Bunkra.
Kamil - OK
 
Anonim jest offline