Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 10-05-2014, 00:17   #1
Ghoster
 
Ghoster's Avatar
 
Reputacja: 1 Ghoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodzeGhoster jest na bardzo dobrej drodze
[+18][Planescape] Planarne Okruchy - Rekrutacja Graczy i Mistrza Gry


Link Do Sesji.
Link Do Komentarzy.

Groteska, satyra, eklektyzm, turpistyczne wizje sfer rodem z obrazów Beksińskiego pomieszane z wszędobylskim humorem najróżniejszej maści; obieżysferzy, githy, wiedźmy, łaskobójcy, ciche katakumby, plan astralny, domek na kurzej łapce oraz, oczywiście, Miasto Drzwi.

Poszukuję graczy obeznanych w jakimkolwiek stopniu ze światem Planescape'a (jeśli znacie Tormenta, będzie to nad wyraz wystarczające), którzy nie będą mi zapychać drużyny kolejnymi nudnymi elfami i krasnoludami, a sięgną po najlepsze pióro z ich kolekcji i wyskrobią nim postać, która będzie definicją klimatu wieloświata. Niekoniecznie szukam graczy, którzy zostaną do końca (sesja trwa już *bardzo* długo i nic nie przepowiada tego, by się szybko skończyła), tak więc jeśli ktoś nie będzie chciał się przebijać przez siedem stron wypchanych tekstem by sprawdzić, czy sesja mu się podoba, mogę go conajwyżej uśmiercić po jakimś czasie (polecam przelecieć szybko wzrokiem po tytułach i cytatach w sesji, a będzie można szybko wyrobić sobie opinię o klimacie w niej panującym).

Nie przestraszcie się ilością graczy widoczną w liście na górze, jako iż do tej pory ostała się ledwie trójka. Nie trzeba także rezygnować z sesji mając na względzie napięty harmonogram, bo ta sesja toczy się zdecydowanie swoim własnym, nieśpiesznym tempem i w gruncie rzeczy nie wymagam od nikogo pośpiechu (chyba, że wszyscy inni są już dawno gotowi i się niecierpliwią).

Co do samej gry: zero mechaniki (przez pierwsze kilka stron była używana, ale okazało się, że to po prostu nie wychodzi, zatem jest to zwykły storytelling - niemniej jeśli ktoś pokwapi się o skrupulatne wypisanie zaklęć z systemu D&D, to jak najbardziej poprę to podczas starć jakimiś własnymi obliczeniami w zaciszu domowym), skupiamy się przede wszystkim na ciekawej opowieści możliwie jak najbardziej skoncentrowanej na graczach oraz emanacji klimatem tytułowego świata - zdecydowanie sesja, do której można napisać posta w niedzielę wieczorem przy kubku herbaty.

Streszczenie sesji: Ogłoszono przyjęcie u Tonących, na którym ci zbierali śmiałków do pewnej misji, której szczegółów im dokładnie nie zdradzono. Główni bohaterowie zostali zaklątwieni przez magiczne przedmioty z galerii Straży Zagłady (wzięli stamtąd: fetysza Szkarłatnego Efvazi, który, zdaje się, stracił głos w ostatnich postach sesji, latające, chaotyczne moigno, najwyraźniej karmiące się energią prawa, oraz Księgę Fudżina, manuskrypt nieznanego autora). Niedługo po tym faktol Tonących (Pentar) została zarżnięta, najwyraźniej przez Chaosytkę o imieniu Kensirke (której główni bohaterowie też szukają, chcąc zdjąć z siebie najróżniejsze klątwy). W międzyczasie zostali wyrzuceni do Limbo, następnie na Yggdrasil, a potem do Podsigil (rany, nawet nie wiem na czym dokładnie ten rok w sesji upłynął). W tej chwili postaci zasięgają rady u ostatniego kapłana Aoskara odnośnie klątwy (polecam ogółem przeczytanie jednak całej sesji, a przynajmniej początku i końca, co do reszty to jeśli będę się odnosił do czegoś pomiędzy, na pewno wspomnę w docu). Sigil to jeden wielki burdel, Tonący zbierają siły przeciw Harmonium, ci blokują ulice, Anarchiści chcą jak zwykle podpalać co się da, a Łaskobójcy zaczną niedługo masowe karmienie czerwia.

Jakich postaci szukam: szukam postaci planescape'owych. I to by było na tyle, mają się wpasować do świata i w miarę waszych chęci nie być pierwszakami (Łaskobójców i modrony to chyba z zamkniętymi oczami przyjmę). Jedyne faktycznie obostrzenie to to, by postaci nie były upierdliwe mechanicznie (poprzez posiadanie skrzydeł li mocy godnych Mocy).

Schemat karty postaci:
Imię, nazwisko, pseudonim - Wiadomo;
Rasa, Klasa, Charakter - Chyba też nie muszę tłumaczyć;
Portret - Jak wszystkie obrazki w sesji zostanie przeze mnie przerobiony na czarno biały;
Historia - Na ten moment nie potrzebuję jakichś długich opracowań, poproszę streszczenie;
Opis - Kim postać jest i jak się zachowuje, też nie trzeba się rozpisywać;
Filozofia - To dość ważne; chciałbym wiedzieć w co wierzą i jakie poglądy wyznają wasze postaci;
Ekwipunek - "[...] Przydzielcie sobie dziesięć przedmiotów, które wydawałyby wam się potrzebne podczas pobytu w Sigil, bądź, jeśli ktoś gra obieżysferem, potrzebne do wędrówki po planach. Jeden przedmiot może mieć magiczne właściwości. [...]".

Karty wysyłać na PW.

Do tych, którzy chcieliby ubiegać się o współprowadzenie sesji jako Mistrz Gry ze mną: osoba taka zdecydowanie musiałaby odnajdywać się w świecie Planescape'a oraz mieć za sobą jakąś udokumentowaną sesję, którą mógłbym skontrolować. Jest to luźna propozycja, zatem śmiało zadawać pytania.
 

Ostatnio edytowane przez Ghoster : 11-05-2014 o 14:30.
Ghoster jest offline