Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 20-05-2014, 12:06   #46
Python
 
Python's Avatar
 
Reputacja: 1 Python jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skałPython jest jak klejnot wśród skał
Post już jest, a oto mapka obecnej sytuacji:

Tak, jak stoi w poście:
- Nevard spadł z konia i znajduje się pomiędzy obozem, a Jon i Wojownikiem, którzy zmierzają w kierunku Rekusa;
- Dwarik zniszczył/zabił dwa stwory Pomroki i może działać dalej;
- Rekus w związku z tym, że nie było deklaracji szarży to akcja niewiele się zmieniła poza tym, że stwory są jeszcze bliżej. Odległość 1-2 metry. Rekus jest otoczony przez sześć stworów;
- Wojownik zabrał lampę ze sobą, a tym samym zniszczył świetlną formację narażając obozu na atak Pomroki. Nadal stoją pozostałe lampy i ogniska, ale w związku z tym, że formacja jest niekompletna to jej siła nie jest tak duża jak wcześniej. Nie ma świetlnej granicy chroniącej przed Pomroka. Lampy i ogniska nadal dają światło, a ich zasięg pokazany jest na mapie. Reszta to kompletne ciemności.

Od teraz w przypadku dynamicznych akcji, tj ataków bronią, zręcznościowych manewrów etc. proszę o zamieszczanie rzutów na końcu postów z opisem.
Cytat:
To ja go tnę - rzut 3k10 - 4,6,7 - ilość sukcesów 1
Ilość kości to współczynnik umiejętności plus odpowiadająca za nią cecha.
Poziom trudności jest stały i wynosi 7.
1 na kości to pech. Jeżeli w teście nie było żadnych sukcesów, to oznacza skrajnego pecha.
0 to automatyczny sukces, który dodatkowo pozwala przerzucić kość.

Niezależnie od waszych działań poproszę o test na opanowanie na koniec waszych postów w tej kolejce.
 

Ostatnio edytowane przez Python : 20-05-2014 o 12:36.
Python jest offline