Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24-05-2014, 22:54   #5
Anonim
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał JJ Zobacz post
Witam!
Po Twojej wypowiedzi jeszcze bardziej nic nie wiem . W sumie nie wiem od czego zacząć . Jakoś za bardzo nie lubię prowadzić się znanymi już "kanonami" (może pare wyjątków). Wolę stworzyć coś samemu. Co do świata to się zastanowie - bo co ciekawego jest w chowaniu sie po zapleśniałych kanałach?? Co do samej gry - będzie dla kolegów , bądź gry na forum , nie dla pieniędzy. Jeszcze jedno pytanie : Co dokładnie znaczy termin "setting" ?
Pozdrawiam
Oprócz tego co napisał Someirhle (z czym się ogólnie zgadzam) to dodam, że te kanały wcale nie są takie nudne. Popchnij akcję o 400 lat do przodu - powierzchnia jest nadal radioaktywna, pełna mutantów i w ogóle niebezpieczna, a dawne kanały rozrosły się do niebotycznych rozmiarów. Kolejki podziemne, deptaki, farmy hydroponiczne. I ludzie, którzy mocno rożnią się od tych XX wieku (po prostu: mutanci, ale dla nich to jest całkiem normalne, bo nie ma innych ludzi niż oni).

Można dodać do tego psionikę albo magię.
Albo rasy rodem z fantastyki.
Albo dziwaczne technologie, które nie były używane w naszej rzeczywistości, ale tam mogło być inaczej ("steampunk", "dieselpunk", "cośtampunk").
 
Anonim jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem