Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 04-06-2014, 10:54   #18
Kawairashii
 
Kawairashii's Avatar
 
Reputacja: 1 Kawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znany


W naszych szeregach pokazała się klująca róża.
Okupowane Role:
Cytat:
Samuraj.
Najemnik z Północy. {Postać gotowa: Harep-Serap}
Skrytobójczyni. {Postać gotowa: Lyssa}
--
--
Kolejne wyjaśnienie co do cech
Umiejętności które zdarza mi się często poprawiać to albo Instant Kill albo oszukujące mechanikę atrybutów. Wrzucę kilka niewykorzystanych sugestii dla graczy, żebyście wiedzieli w jakim stylu spodziewam się cech.

Cytat:
-Ostatni Przebłysk-
Postać szyje maczetą w tak majestatyczny sposób że wprawia przeciwników w zdumienie, prowokując ich do podziwu przebłysków na ostrzu. Niemalże hipnotyzując każdego kto mierząc się z {postać} nie zaatakuje pierwszy, w momencie gdy maczeta zostaje wyjęta z pochwy.
Gwarantuje celne trafienie, powodując pewne źródło natarczywej rany, gwarantującej przewagę na początku walki. Postać doprowadziła technikę Przebłysku do perfekcji, sprawiając że pierwszy przebłysk często staje się ostatnim, zatem i decydującym ciosem przechylającym szale zwycięstwa większości walk. Wszystko zależy od tego którą część ciała wybierze władca techniki.

-Paraliżujący Syk-
Każda broń świszcząc w powietrzu wydaje własną pieśń, pieśń postaci to syk amoku. Niektórych wrogów nie da się pokonać zwykłą szybkością, czy siłą. Paraliżujący Syk, to markowany cios którego celem nie jest fizyczna rana, a zmylenie zmysłów. Podkręcając falujące ostrze tuż przy głowie przeciwnika, zaburza jego percepcje. Ten o ile w trakcie wykonywania swojego ataku, przestaje odbierać bodźce z zewnątrz na krótką chwilę, rozpraszając swoją uwagę i sprawiając że pozornie śmiertelny atak traci na powadze swej techniki. Postać potrafi w ten sposób potrafi zneutralizować najpotężniejsze ataki i wprawić swego przeciwnika w zwątpienie co do własnej siły względem samuraja. Paraliżowany strachem nikłych rezultatów swoich ciosów ulega {postaci}.

-Przemiał Zemsty-
Bycie {postać} oznacza walczyć będąc pozbawionym emocji. Technika Przemiału, natomiast pozwala emanować je poprzez efekt cięcia, a raczej rozbryzgu krwi wrogów po wejściu miecza. Władca techniki Przemiału, dosłownie wymiotuje krwią ciętych wrogów, prowadząc do krwotoków i osłabień pozornie lekko ranionych przeciwników. Ci którzy staną na drodze postaci, często nie zdają sobie sprawy z tego że walkę wygrywa on zadając wiele małych ranek, zamiast jednej śmiertelnej. Stąd też długość przebywania ostrza w ranie ma większe znaczenie niż szybkość i siła z jaką została zadana, choć i prędkość z jaką samuraj potrafi przemieścić się od jednej rany do drugiej także przemawia na jego korzyść.

-Duch Boju-
Gdy ramię trzymające broń zostanie złamane, {postać} nadal pozostaje władcą swojego oręża. Zmuszając je do walki, jakby nie pozwalając mu na spoczynek. Nawet obezwładniony potrafi przerazić swoją upuszczoną broń do ostatniego sztychu, a wręcz wystrzelenia w kierunku wroga bądź jego dłoni. Jeśli broń ta zostanie mu odebrana {postać} potrafi zmusić ją do ostatniego zadania. Czym może być atak bądź wyrwanie się z uścisku oponenta.
Jakkolwiek nie ugryźć tematu możecie liczyć na moją aprobatę w kwestiach:
A) krótkotrwałych wpływów na zmysły
B) długotrwałych acz lekkich limitacji
C) rozbrojenia, kontry, bloku
D) jednorazowego zyskiwania przewagi
E) drobnych sztuczek wielokrotnego użytku
F) regeneracji lub innego sposobu odnowienia i odświeżenia
G) systemów lokalizowania celu
H) mobilności i sposobów lokomocji

Żadne z tych rzeczy nie gwarantują natychmiastowego wyeliminowania następnego gracza na całą sesję, jak także nie można tych efektów otrzymać z atrybutów. Jednakże umiejętności przywoływania potworów bądź zamiany w jakąś bestię, bardzo chętnie podejmę temat. Faktycznie będą one zmieniać i korzystać z atrybutów, jednak postaram się przekonać was do pewnych poświęceń w stosunku do tak potężnych w zamyśle, pomysłów. Nawet w grze bez zasad musimy pozostawić pewne kryteria nieprzekraczalnymi.

Póki co jestem wielce zadowolona z nadesłanych postaci.
Keep up the good work.
 
__________________

Ostatnio edytowane przez Kawairashii : 06-06-2014 o 22:43.
Kawairashii jest offline