Aż korci mnie żeby już teraz usiąść i zrobić KP na klasycznych zasadach traveller'a
Mam tylko dylemat odnośnie profesji, bo o ile biolog-genetyk brzmi obiecująco, to podobnie mam z handlarzem-lingwistą, czy innym scoutem... Ahhh... ciężki orzech do zgryzienia, będzie trzeba poczekać na rekrutację, ale przegląd podręcznika nie zawadzi w oczekiwaniu na właściwy temat
Poza tym, cieszę się z możliwości psionki...
...tylko czy zdecyduje się grać psionem jeszcze zobaczę. Z założenia zakładam w miarę początkującą postać. Stąd też pytanie:
Przewidujesz system rozwoju postaci? Zawsze przyjemniej się gra kiedy widać, że postać się rozwija. Daje to tego smaczka rpg'owego
Oraz.. dla obeznanych z podręcznikiem. Jaki poziom technologiczny podręcznikowo posiadają nasi badacze? Pomogłoby to w ogólnej wizji świata kreowanego. Zgaduje, że skoro przed AI to jesteśmy gdzieś na TL: 10?
Rozumiem, że w kwestii podręcznika mówimy o wersji z 2008 roku? To chyba była ta wersja z Mongoose Publishing jak dobrze pamiętam. Specem nie jestem.
Dodatki również wchodzą w rachubę przy tworzeniu postaci/dalszej gry?