ej. Rekrutacji jeszcze nie ma, nie popędzajcie biednej MG. Na razie utknęłam na robieniu planety i statku, a wg. zasad podręcznikowych to jest jednak trochę pracy
Co do postaci, powiem tak, jak niektórym już pisałam:
Nie będzie selekcji kart, tylko kontrola jakości. Krótko mówiąc - kto chce zagrać, to zagra, karty nie będą odrzucane, tylko "poprawiane do skutku". Mam nadzieję, że ten zabieg zwiększy ilość graczy.
Decyzja "kim można grać" jest w waszych łapkach. Ma wam się grac dobrze; zresztą, proces tworzenia postaci uniemożliwia zrobienie "czegoś" dziwnego
Na wyprawie każdy się przyda, a jak nie, to każdy może - z różbych powodów - wziąć w niej udział.
Historia, charakter i motywacja będzie ograniczona do minumum - wystarczy kilka zdań i ogólna koncepcja. I tak odgrywanie wyjdzie "w praniu".
Jedyne - na tą chwilę - ograniczenia to
a) gramy "czystymi" ludźmi (można mieć cybernetykę, ale wyłącznie wg. zasad z podręcznika)
b) TL max. 13 - jeśli chodzi o ekwipunek
c) odpadają skrajności (typu jacyś psychopaci...chyba, że dobrze się maskują, czy inne stojące w kącie emo. To jednak jest wyprawa na nowy świat)
d) PSI mówimy zdecydowane "być może". Generalnie, zanim zaczniesz robić psionika, skonsultuj się z MG lub farmaceutą i bądź świadomy, że będziesz miał dogłębnie przewalone. Jeśli w ogóle, to będzie 1, max. 2 psioniów na całą wyprawę.
Koneksje - muszę to jakoś ogarnąć. Wydają się fajne, ale też przy dużej liczbie graczy dają spore pole do nadużyć. Mam pewien pomysł, ale dopiero przy tym, jak dostanę wszystkie KP (przypominam - rekrutacji oficjalnie JESZCZE NIE MA)
Pakiety skill - będą w postaci jednego skilla z listy na +1. Ale sposób ich przyznawania też jest w opracowaniu...
Do końca tygodnia pojawi się temat z materiałami, gdzie będę powoli wrzucać info o świecie gry. Może to niektórych nakieruje...ale póki co, zrobienie KP wg. podra jest w 100% poprawne i raczej przejdzie.
PS: Jak już robicie karty, udostępnijcie mi je z prawem do edycji na iza.jesien[at]gmail.com . Dużo to ułatwia