Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 14-06-2014, 18:31   #12
Radagast
 
Radagast's Avatar
 
Reputacja: 1 Radagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnie
Z tego co mi wiadomo nie da się wyczuć, że ktoś jest czarodziejem. Jeśli ma jakieś mutacje, albo ciągnie się za nim efekt jakiejś manifestacji chaosu, albo ma chowańca, albo prowadza ze sobą oddział zombie, to tak, przeciętny mag raczej wykryje, że coś nie halo. Jak nie i nie będzie miotał zaklęciami, to sądzę, że mógłby z nimi nawet porozmawiać.

Co do uciekania, to przez te k10 rund nie uciekniesz poza zasięg wzroku. Więc ja bym to rozwiązał np. w ten sposób, że na wstępie masz taką przewagę jaką możesz zdobyć w k10 rund wg. prędkości w walce, a później normalnie testujemy. I powiedzmy zwycięzca w teście zyskuje 10 m nad przeciwnikiem. Jeśli różnica spadnie do 0, to goniący złapał uciekającego, jeśli wzrośnie do iluśtam (zależnie od otoczenia), to uciekający zniknął z oczu.
Zerknąłem do podręcznika. +1 szybkości, to jest 6 m na rundę. Licząc optymistycznie 10 rund, to nadal nie jest odległość, po której możesz usiąść i powiedzieć "Jestem bezpieczna".
 
__________________
Within the spreading darkness we exchanged vows of revolution.
Because I must not allow anyone to stand in my way.
-DN
Dyżurny Purysta Językowy
Radagast jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem