Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09-08-2014, 16:25   #10
Anonim
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Cattus Zobacz post
No ale uproszczone mechaniki nie biorą takiej możliwości pod uwagę. Gracz mógłby się poczuć trochę oszukany jeśli MG powiedział by mu, że jeśli w trakcie następnych 8 tur nie zatamuje krwawienia to rzucamy na wytrzymałość i jak nie zda testu to traci przytomność i jest na łasce przeciwnika. W takich sytuacjach dobry był by jasny system obrażeń który mniej więcej zna i rozumie gracz i wie czego może się spodziewać.
A jeśli przy okazji ten system działał by w miarę sprawnie i dynamicznie to już ideał by był.
Nie, czemu?
 
Anonim jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem