Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09-08-2014, 20:14   #11
Cattus
 
Cattus's Avatar
 
Reputacja: 1 Cattus ma wspaniałą reputacjęCattus ma wspaniałą reputacjęCattus ma wspaniałą reputacjęCattus ma wspaniałą reputacjęCattus ma wspaniałą reputacjęCattus ma wspaniałą reputacjęCattus ma wspaniałą reputacjęCattus ma wspaniałą reputacjęCattus ma wspaniałą reputacjęCattus ma wspaniałą reputacjęCattus ma wspaniałą reputację
Trochę niedokładnie się wyraziłem. Ale sam też masz rację. Jeśli gramy to wszyscy wiedzą jaka obowiązuje mechanika i ewentualnie jakie dodatkowe zasady są dosztukowane. Więc czemu gracz mógł by się czuć poszkodowany? Bo wtedy takie rzeczy nierozgrywane mechaniką były by tylko i wyłącznie w kwestii MG. Który mógłby czasem się zapomnieć, popełnić błąd albo gracz po prostu nie będzie się zgadzał z oceną prowadzącego. Tyczy się to wszystkiego czego nie określają jakieś tam zasady.

Po prostu rozglądam się za mechaniką która mogła by uchodzić za odpowiednik "symulatora". Podobnie jak w grach komputerowych. Symulatory są niszowe, jedne trudniejsze, inne bardziej uproszczone ale ciągle istnieją i kogoś tam bawią.
 
__________________
Our sugar is Yours, friend.
Cattus jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem