Witam wszystkich i życzę dożycia końca przygody
Występują: JPCannon - Garag (krasnolud, kapłan)
Grave Witch - Solo Quelle (niziołek, wojowniczka)
Nimitz - Ramona Saerini (człowiek, magiczka)
Szamexus - Baylof Lufre (człowiek, złodziej)
NPC - Marco (człowiek, wojownik)
Tytułem wstępu...
Dzielna drużyna ma zamknąć tytułowe Czarne Wrota - portal prowadzący do innych światów, pełnych rozmaitych potworów. Z lektury pamiętnika grafa von Tilde wynika, że...
"By zamknąć portal znaleźć musicie pięć kamieni - czerwony, niebieski, pomarańczowy, zielony i żółty - oraz położyć je w odpowiedniej kolejności, od północnego wierzchołka pentagramu poczynając."
Jak na razie przeszukaliście dwie kondygnacje i znaleźliście trzy (oznaczone pentagramami) kamienie - zielony, czerwony i niebieski.
Prócz tego znaleźliście niebieski kamień - klucz do świata centaurów.
Jako że zaczynacie nowy rozdział dostajecie w prezencie dodatkowego fuksa albo 5 punktów, za które można:
- Zyskać nową przewagę.
- Zwiększyć o jeden rodzaj kości umiejętność równą lub wyższą od związanej z nią cechy.
- Zwiększyć o jeden rodzaj kości dwie umiejętności, jeśli każda z nich jest niższa od związanej cechy.
- Kupić nową umiejętność na poziomie k4.
- Zwiększyć jedną cechę o jeden rodzaj kości.
W sesji działa mechanika. Kto chce, ten rzuca (i umieszcza wyniki w poście), kto nie chce, ten nie rzuca (a wyniki i efekty podam na GG lub PW, by gracze mogli sami je opisać).
Wszelkie uwagi (co warto zrobić, czego się zrobić nie da i tak dalej) będę podawać w komentarzach.
Na wszelki wypadek dostaniecie również link do doc’a.
W niektórych przypadkach podana zostanie kolejność pisania postów. Proszę jej przestrzegać.
Pierwszy post sesji pojawi się jutro.