Post poszedł. Zgodnie z obietnicą zwalniamy tempo i w tym rozdziale skupimy się na dłuższych misjach i Waszych pomysłach.
Nie daję znaczącego ograniczenia czasu gry. Oznacza to, że możecie planować np. badania naukowe, wyprawy etc.
do dwóch (może więcej, zobaczymy) tygodni wprzód. Po prostu macie chwilę żeby odsapnąć, zbadać teren, ustalić jakieś rzeczy, pobawić się w interakcje, naukę, inżynierię czy co tam chcecie. Oczywiście będę Wam rzucać na efekty, ale raczej ile czasu coś zajmie, a nie jak wyjdzie. Postaram się też w tej turze prowadzić Wam indywidualne wątki, a nie "zbiorowe", tak by Wasze postacie mogły wykazać się w końcu w tym, w czym są dobre. Proszę jednak o konsultacje, a nie zakładanie "że się uda".
Żeby jednak nie było łatwo, przypomnę, że "na stan początkowy":
* Dante jest ranny i choć może w miarę normalnie funkcjonować, to do pełnej sprawności mu daleko. Szybkość leczenia ran zależy od tego, co będzie robił.
* Macie 40 (!) rozmrożonych NPC'ów na głowie. Na razie są mocno zdezorientowani, ale coś trzeba z nimi zrobić.. prędzej czy później.
* Prom jest uziemiony.
* Nie macie zapasów wody i jedzenia w większej ilości.
* Odpiszę wam wzięte i zużyte rzeczy z "listy zakupów"
* Tylko część gratów jest rozpakowana i złożona. Habitaty, roboty, reszta pojazdów czeka na wyciągnięcie z modułów i użycie...
* Macie martwego krokodyla do... no właśnie czego?
....
Chyba tyle. Myślę, że w ciągu kilku dni rozpiszę też małą rekrutację dodatkową.
Kto jest chętny zagrać, a czyta ten post - można od razu odezwać się do mnie na gg czy PW.
....
Pytania, uwagi, skargi, zażalenia - jak zwykle proszę dawać tu albo na docka.
Powodzenia, zaskoczcie mnie swoimi pomysłami i kreatywnością
A.
EDT:
No i zapomniałam. Ze względu na weekendy i inne święta, czas na posty jest do
15 listopada.