Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 13-11-2014, 12:19   #121
Autumm
 
Autumm's Avatar
 
Reputacja: 1 Autumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputację
Zanim odpiszę, to pytanie natury technicznej:

Jak chcesz, by były rozwiązywane sytuacje konfliktowe? Mechanika? Storytelling? Losowo? Chcesz wprowadzenia do gry elementu mechaniki, czy forma "MG o wszystkim decyduje" jest ok?

Dotychczas nie pytałam, bo nie było sytuacji jawnego konfliktu, w który stawką jest życie/zdrowie postaci. Teraz coś takiego się zdarzyło... Więc jak wg. Ciebie będzie najlepiej to rozwiązać?
 
__________________
"Polecam inteligentną i terminową graczkę. I tylko graczkę. Jak z każdą kobietą - dyskusja jest bezcelowa - wie lepiej i ma rację nawet jak się myli." ~ by Aschaar [banned] 02.06.2014
Nieobecna 28.04 - 01.05!
Autumm jest offline