Wampir
Pokonać go można tylko i wyłącznie wykorzystując jego słabości:
- płonie w świetle słonecznym;
- płonie podczas kąpieli w wodzie święconej;
- pokropiony wodą święconą jest Zmęczony;
- święty symbol może (nie musi) go powstrzymać;
- kołek wbity w serce może (ale nie musi) przerwać jego nieumarłe życie.
Z wymienionych tu środków dysponujecie kołkami (strzały, bełty, włócznie). Aby trafić w serce wystarczy zdać test celności ataku z modyfikatorem -4.
A teraz co do Ramony i skutków jej ciekawości...
Bohater, który dostaje 4 rany (lub więcej) zostaje wyeliminowany.
Wykonany przez Ramonę test Wigoru ocalił jej życie.
Ramona ma teraz 3 rany, połamane żebra i jest nieprzytomna przez najbliższą godzinę (chyba że wcześniej Garag potraktuje ją czarem Leczenie).
Jeśli dobrze pamiętam - niektórzy z członków tej dzielnej drużyny mają jakieś maści czy inne specyfiki umożliwiające leczenie ran. |