Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 04-12-2014, 19:00   #151
TomaszJ
 
TomaszJ's Avatar
 
Reputacja: 1 TomaszJ ma wspaniałą reputacjęTomaszJ ma wspaniałą reputacjęTomaszJ ma wspaniałą reputacjęTomaszJ ma wspaniałą reputacjęTomaszJ ma wspaniałą reputacjęTomaszJ ma wspaniałą reputacjęTomaszJ ma wspaniałą reputacjęTomaszJ ma wspaniałą reputacjęTomaszJ ma wspaniałą reputacjęTomaszJ ma wspaniałą reputacjęTomaszJ ma wspaniałą reputację
Wcześniej, w krypcie
Inicjatywa początkowa:

99 Grupa 2 (Truposz 5,6,7,8) - Wstaje
91 Kassian - cofa się jak w pobliżu znajdzie się jakiś zombi tnie na głowę (Akurat nie było)
83 Grupa 1 (Truposz 1,2,3,4) - Wstaje
83 Ssas - cofa się
67 Grupa 6 (Truposz 21,22,23,24) - Wstaje
59 Grupa 4 (Truposz 13,14,15,16) - Wstaje
53 Grupa 3 (Truposz 9,10,11,12) - Wstaje
42 Sabirv - rzucaj nożem 97/70% -20% (draśnięty, przerażony[-], łatwy cel [+])... ups!
39 Doktor - wycofuje się.
16 Gregor - wydaje rozkazy, atakuje 60/70% -10% (Draśnięty) - zdany! Na styk
Trafienie! Prawa ręka. 8+3=11 Rana! Odporność na Kłute III obniża o Braku obrażeń.
Włócznia zagłębiła się w suchym ciele trupa, który kiedyś był zapewne kobietą. Animowany magią kadawer nic nie zrobił sobie z ciosu łowcy.
01 Grupa 5 (Truposz 17,18,19,20) - Wstaje

Wycofaliście się... w większości. Sabir, który obrócił się by cisnąć sztyletem w truposzy też stracił kilka cennych sekund, zaś Gregor... tkwił ze szpontonem wbitym w trupa w jednym ręku oraz waszą jedyną zapaloną lampą w drugim.
W tym momencie trupy zaczęły iść.

Runda I
Gregor vs Truposze grupy 1 (Gregor: Draśnięcie+Rana, Truposz A OK, B OK, C OK, D OK) To w nogi…. zadziobią mnie. help….. Rozumiem że Gregor daje w długą? 4 automatyczne trafienia będą... Potwierdź.
Inicjatywa: Truposze
T1: Truposze atakują! 66,17,06/40% 2xsukces! (Jeżeli w którymś momencie chcesz użyć trzymania dystansu, napisz w którym segmencie)
Gregor obrona 08/70% -20% (Draśnięty, kontrolowany odwrót) - zdany!
Truposz C wgryza się w prawą nogę! 44/35 - pancerz oblany! 18=Rana!
Truposz C używa powiększenia rany! 68/50% - Nieudane
Truposz D dołącza do czeredy atakujących. Gregor będzie miał dwóch atakujących z przodu i dwóch po bokach (dodatkowe -10% do obrony)
T2: Truposze atakują znów! 55, 04, 14, 46/40% 2x Sukces!
Gregor obrona 61/70% -40% (Ranny, kontrolowany odwrót) - oblany
Jeden z trupów rzucił się na rękę Gregora, drugi na twarz!
Ręka pancerz wynik 57 - Kurta. 10=Draśnięcie! - Bez obrażeń
Głowa pancerz wynik 13 - Hełm 9=Draśnięcie - także bez obrażeń.
T3: (Pradopodobnie odwrót ucieczka - . No dobra, to turlamy. czekam na ostateczną decyzję)ucieczka... ok. Na razie obiecująco. To teraz moja ulubiona dwudziesteczka...
Truposz A: Lokacja: L. Ręka Pancerz: Sk. Kurta Rany: 17 - Lekka rana = Draśnięcie!
Truposz B: Lokacja: P. Ręka Pancerz: Sk. Nabarcznik Rany: 17 Lekka rana! = Bez obrażeń!
Truposz C: Lokacja: L. Ręka Pancerz: Sk. Nabarcznik Rany: 1 Draśnięcie = Bez obrażeń.
Truposz D: Lokacja: Korpus Pancerz: Kurta Rany: eee... 17 Lekka rana = Draśnięcie!



Inicjatywa końcowa:

Inic specjalna: Gregor i gnijący współbiegacze!
78 Truposze 5: Mamroczą klątwy: Klątwa bolących nóg 16, 28/60% - 2x zdane! Klątwa Nekrofobii 82, 95/40% - 2x oblane! Losowe cele: Ssas Pdś 01! Zdany krytycznie! Energia klątwy wraca do zombiaka i rozsadza mu głowę! , Gregor. 86/50% - oblany! Gregor traci 10% z siły i zręczności do następnego dnia! To nie jest dobry dzień dla Gregora...
77 Truposze 4: Idą do Sabira - Nie doszli
64 Truposze 6: Idą na was - Nie doszli
55 Wat - cofa się, chyba że Gregor nie da teraz rady z trupami to leci go ratować :P
(Jak by co to Szeroki Cios proszę) Możesz dać krok w przód to sięgniesz mieczem w końcowej, inaczej to już będzie pierwszy segment z następnej rundy (i nie wiadomo kogo Inic)
54 Doktor dalej się cofa, dobywa maczety.
25 Ssas- przygotowanie na atak, jesli gregor nie daje rady pomaga watowi w akcji ratunkowej. (broń maquahuitl) (ale nie wybiega za daleko, zbyt ceni sobie własną skórę)
Za dużo ich, chyba będzie potrzebna pomoc, bo za Sabirem też "biegną"...
16 Truposze 3: Idą do Gregora Run for your live… r Nie doszli
15 Sabir - manewr unikowy alfa - cofam się Zwiałeś farciarzu. Rzut na Inic był fatalny, ale oni mieli jeszcze gorszy.
03 Truposze 2: Szarża na Sabira - spóźniona, Sabir o dziwo był pierwszy, ale gonią go.

Gregor wpada między was, a depczącym mu po plecach trupom zastawia drogę Wat. Ssas, oburącz dzierżąc groźnie wyglądający maquahuitl stanął u jego boku. Nagle Łowca poczuł ciężką, obcą energię spływającą mu po mięśniach i kumulującą się w nogach, podobnie Ssas. Jaszczuroczłowiek strząsnął z siebie to wrażenie, niczym pies wodę - i nagle jeden z truposzy z tyłu eksplodował, obryzgując swoich braci w nieśmierci zeschłymi resztkami.
- Pospieszcie się - usłyszeliście z tyłu doktora.

Runda 2
Wat vs Truposze grupy 1 (Wat: Draśnięty, Truposz A Rana, B Skasowany, C Skasowany, D Ciężka Rana)
Inicjatywa: Wat
W1: Atak+Szeroki Cios 14/105 i 17/65% - oba zdane!
Mumia A Unik! 19/25% - Zdany!, Mumia B Unik 84/25% - oblane!
Trafienie! 13+5=18 Śmiertelna rana! - Szertoki cios przechodzi dalej!
Mumia C unik! 64/25% oblany! 16 = Ciężka rana
Wat wykonał potężne, koszące cięcie, pierwszy nieumarły popisał się jednak pewną szczątkową inteligencją i uchylił się przed ciosem, który rozpołowił jego współwalczącego i wbił się głęboko w następnego. Nad rozpołowionymi szczątkami przeszedł kolejny, zastępują cupadłego.
Truposz A i C przejmuje inicjatywę: 11, 42/48% - oba zdane.
T2: Mumia A, C i D atakują! 39, 35, 61/40% - dwa zdane!
Wat paruje jeden atak 60/105% - zdany! 9=Rana w Truposza A
Mumia C gryzie! 6=P.Ręka. 89=Kolczuga. Rany: 1 ...
Wat przejmuje/ inicjatywę: 49% - zdany!
Nieumarli rzucili się na Wata kupą - jedne zęby kłapnęły z dala od niego, jednego z chętnych Wat zablokował ostrzem, gruchocząc mu żebra, trzeci wczepił się zębami w kolczugę na jego ręku. Nic żołnierzowi nie zrobił, tyle że kilka zębów zostało między kółkami...
W3: Atak+Szeroki Cios 35/105 i 97/65% - Atak zdany, manewr nie, Wróg ma +20% do obrony.
Mumia A Unik! 45/25% +20% (nieudany manewr wroga) Ha! Na styk uchyliła się przed Twoim ciosem.
Mumiacze C i D atakują 66, 78/40% - oba oblane.
Mumia A przejmuje inicjatywę: 36/48% - zdany!
T4: Mumia A, C i D atakują! 33, 49, 94/40% - 2x zdany!
Wat paruje jeden atak 28/105% - zdany! 17=Ciężka Rana w Truposza A
Mumia C gryzie! 8=Korpus. 29=Kolczuga. Rany: 14=Lekka rana... Draśnięcie!
Spruchniałe zęby porysowały Watowi skórę pod kolczugą. Drugi truposz rozleciał się, gdy żołnierz parował jego atak! Wat przejmuje Inic 54/78% (-10% draśnięty) - zdane!
W5: Atak+Zamach 85/105 i 20/65% - oba -10% (draśnięty), oba zdane!
7+5+3=15 Ciężka rana! Unik: 31/25% - oblany!
Potężnym ciosem znad głowy odkroiłeś plaster z głowy trupa i wjechałeś mu płytko w bark, ale skubany wciąż się rusza!
Truposz A atakuje! 77/40% - pudło
Koniec rundy Wata (Jeżeli chcesz może się zakończyć że cofnąłeś się do tunelu, choć dalej nie rozegraliśmy Ssasa. Mam draśnięcie i też mogę się cofnąć. Ja sie wycofam mysle. Bez zbroi tak średnio tam siedzieć. Chyba ze dołączy do nas cały zwierzyniec i Sabir
Ja myślę tak
Stoimy jak teraz a jak będzie źle to zmieniamy się z sabirem i gregorem
Z każdą raną bedziemy mniej efektywni, ale runde jedna przetrzymamy chyba bez wiekszych strat. Róbcie tam te ogniste coś w tym czasie


Ss'Sasquath vs Truposze grupy 2 (Ssas: Draśnięty, Truposz A Ciężko ranny+Lekko ranny, B OK, C OK, D OK)
Inicjatywa: Ssasquatch (100! Ktoś tu ma dziś farta do wyjątkowych rzutów! Dostajesz dwie inicjatywy zamiast jednej)
S1: Atak 45/55% - Zdane! + Potężny cios 20/50% - zdane!
Obrażenia: 12+2+5=19 Ciężka rana! Rozrywanie (test Sił) 95/70% - oblany!
Chlasnąłeś truposza, aż zachwiał się pod ciosem. Jednak wyrywając Macanę z jego kruchego ciała nie narobiłeś aż takich szkód, jak się spodziewałeś. Wciąż chodzi. Ledwo, ale jednak.
Mumiacze B i C atakują 05, 50/40% - 1x Zdane. Sas paruje czy unika? Parowanie kończy się obrażeniami dla atakującego bez broni... tzw. efekt "Kosi kosi łapki". Ale w unikach chyba jest lepszy. Nie mam parowania chyba ze to szermierka Każdy ma. Obrona Macaną 55. Obrażenia jak przy ataku? Tak, tylko bez bonusa za siłę. Ale uników 70%... kusi. wiem wiem… Dawaj unik.
31 - Unik zdany! A mogłem parowanie!:P Drugą Inicjatywę też masz za free.
S2: Atak 84/55% - atak oblany!
Mumiacz B atakuje 22/40%! No to znów dylemat! Unik czy parowanie? Unik parowanie tylko przy ANie uwierzysz....... 31 Koniec wolnizny - Truposze przejmują inicjatywę: 18/48 - Zdane!
T3: Truposze A, B i C atakują! 30, 00, 57/40% - 1x Zdane, 1x krytycznie oblane. Ktoś coś tu.... za dużo tego farta Ssas!
Farciarz. 12/55. i 10 (Lekka rana)
Truposz B pogubił się w ferworze walki u ugryzł C (Ale tylko draśnięcie, wynik - 6)
Ssas przejmuje inicjatywę: 22/63% - zdany! I tu potężny odpada. Masz 22 inic, potężny wymaga 40+ Właśnie po to jest
S4: Atak 70/55% - oblany.... (Tylko w atakach się nie szczęści)
Truposze A, B atakują! 02, 74/40% - 1x zdany A parowanie
Stary, koniec farta. 79/55% - oblany! 11=Draśnięcie! :P phi
Truposz C przejmuje inicjatywę ...............00 to się k..a nie dzieje naprawdę. Czyżby się potknął?
Zakręcił się Zawiesił się. Nie ma go "duchem" do końca tej i następnej rundy, chyba że go zaatakujesz.
?5: Atak 56/55% - Hehehehe fortuna to jednak wredna dziwka.
Truposze A 66/40% - pudło!
Koniec rundy Ssasa. Możecie z Watem wycofać się bezpiecznie do tunelu.

A moja inicjatywa? Czy to jest ta w której cofałem się? Wpadłeś do tunelu, goniącym Cię zombim zastąpił drogę Ssas. Masz normalną końcową (Zaklęcie, atak dystansowy, ruch itd) Zapomniałem wpisać, sorki.

Inicjatywa Końcowa
? Truposze 3 - Idą na was
? Truposze 4 - Mamroczą klątwy 77, 98, 77, 57/60% 1x Zdane Losowy cel: Ssas (Klątwa Nekrofobii. Test obronny (Pdś 39/50% - zdany!)
? Truposze 5 - Idą na was
? Truposze 6 - Mamroczą klątwy 96, 84, 58, 48/60% 2x Zdane Losowe cele: Wat (Klątwa Nekrofobii. Test obronny (Pdś 27/25% - oblany!), Sabir. (Klątwa Nekrofobii. Test obronny (Pdś 10/50% - zdany!)

? Doktor - pogania was
? - Doktorze co z tymi płonącymi lotkami kiedy będą? - Kurwa co? - odpowiedź doktora (ostatnio wycofał się szybciej niż wypowiedziałeś polecenie)
- No do podpalenia truposzy - zniecierpliwił się Gregor. - Cholera sam zrobię. Wycofałem sę nieco głębiej w korytarz - Doktorze przytrzymaj lampę. (Na tym zeszła wam runda) OK
Sabir - Gdzie jest mapka? (Skasowałem. Wrzucić z powrotem? Jesteś w wejściu do tunelu, od strony krypty Wat i Sas odpędzają ostrzami trupy, od strony komnaty powitalnej gregor i doktor coś mcgyverują. Nie polecam, kłute rany nic im nie robią)
Zawsze może tłuc drewnianym trzonkiem. Dawajcie dalej walke!
Jeżeli dobrze rozumiem, zamierzacie tłuc się z zombiaczami? Ssas i Wat stoją przed wejściem i wybijają zombiaków z Sabirem jako backup, aż Gregor i Doktor zrobią ogniste pociski?
Tak, ale Sasquath moze nie wytrzymac tyle co Wat, wiec pewnie sie cofnie i z łuku postrzela. (jesli by tam jakies płonące strzały zrobili. Bo łuk to też obrażenia kłute zdaje się)
Yup. Wyciągam jatagny. Łatwiej będzie sięgnąć i może coś uciąć Walczycie we 3 (3 na łebka na raz) czy we dwóch? (2 na łebka) Myślę, że trzech.



Runda 3
Sytuacja taka, jak widać na obrazku. Do walczących dołącza Sabir i jego dwa wierne jatagany, przez co macie tylko po dwóch na głowę jednocześnie... ale jednak macie nieco mało miejsca, przez co karne -10% do uników.

Wat vs Truposze (Wat: Draśnięty, Truposz 1A 2xRana, 3D Ciężko ranny)
Serce Wata przepełnił irracjonalny lęk przed trupami, jakieś złowieszcze machinacje utkały mu w głowie złe doświadczenia z przeszłości... Wada "Lęk przed zwłokami 50%"!
Co gorsza chodzące trupy to było coś dużo gorszego...
Lęk przed zwłokami 97/50% +20% (chodzące trupy) - nieudany!
Wada nie przejęła kontroli nad żołnierzem, który wziął lęki w garść i walczył dalej.
Inicjatywa: Wat
W1: Atak + Szeroki Atak 58/105% i 90/65% (-10% oba Draśnięty) [Zamach wyprowadzam od strony ciężko rannego] [Kochany Wat, wyręczył mnie w pisaniu!]
Mumia unika: 10/25% +20% (Nieudany manewr wroga) - udany! I przejmuje inicjatywę 80/48 - oblana
Trupiak 1A atakuje 33/40% - udane! Wat paruje 10/105% - udany! (Efekt KKŁ: 6=Rana!) I padł!
W2: Atak + Szeroki Atak 30/105% i 67/65% (-10% oba Draśnięty) - klops manewr, znów!
Mumia unika: 22/25% +20% (Nieudany manewr wroga) - udany! I przejmuje inicjatywę 54/48 - oblana
Truposz 3D wchodzi na miejsce padłego, szarżując na Ciebie!
Trupiak 3D atakuje 28/40% +10% (Szarża) +Automatycznie Obalenie - Oba zdane!
Wat paruje 89/105% - udany! -10% (Draśnięty) - Zdany! (Efekt KKŁ: 10=Rana!)
Wat siła 57/70% -5% ([-] Draśnięty, [+] Ściana za plecami) UFF
Wat przejmuje inicjatywę: 80/78% - 10% (Draśnięty) - Oblany!
Ja mam inc, trupy przejmują Tak, ale byłeś atakowany i się broniłeś. Z wieloma na raz tak jest
Ok nie wiedziałem jak to działa z wieloma wrogami Sam zapomniałem segment temu. Stanowczo muszę się bardziej obudzić.
T3: Trupiak 1A i 3D atakują 29, 07/40% - 2x udane!
P.S. Jak wat chce mieć możliwość więcej niż jednego parowania w segmencie, wystarczy złapać drugą broń w rękę. Nie będzie oburęczności jak u Sabira, a półtorak stanie się "Wolny" z powrotem, ale zawsze.
Wat paruje 61/105% - udany! (Efekt KKŁ: 8=Rana!)
Truposz 3D gryzie! Lokacja (5) P. Ręka, Pancerz (00) - pechowo wchodzi w miękkie! Obrażenia (10=Draśnięcie). Efekt pecha: zrywa Ci Dastanę z ręki! Dopisz sobie X (Właściwie dwa X, bo widzę że nie ma zaznaczonych obrażeń)
Wat przejmuje inicjatywę: 62/78% - 10% (Draśnięty) - zdany!
W4: Atak + Szeroki Atak 63/105% i 00/65% (-10% oba Draśnięty) Sabir! Uwaga! Miecz leci!
Efekt Pecha: Szeroki zdany, ale na trupiacza i Sabira. (Et te contra me Brute?)
Mumia unika: 18/25% - zdany!, Sabir paruje: 95/70% -10% (draśnięty)
Teraz tylko brakuje bym go zdekapitował 13 (Rana) Trafiłeś w korpus, lekka rana. miał skórzaną zbroję. Chcesz rzucać ostatni segment?
Kulaj już gorzej raczej nie będzie Mam nadzieję Załamałem ręce
Mumiacz 1A przejmuje inicjatywę 28/48 - jakże by inaczej...
T5: Trupiak 1A i 3D atakują 80, 15/40% - 1x udane!
Wat paruje 11/105% - udany! -10% (Draśnięty) - Zdany! (Efekt KKŁ: 16=Ciężka Rana!)
Połamałeś pokrace żebra zastawiając się ostrzem i odepchnąłeś ją od siebie. Mimo zasuszonych flaków wysypujących się na zewnątrz... dalej idzie!

Koniec rundy Wata!




S'Sassquath vs Truposze (Ssas: Draśnięty+Ciężko ranny, Truposz 2A Ciężko ranny+Lekko ranny, 2B Draśnięty)
Inicjatywa: Ss'Sas
S1: Atak Macaną: 47/55% -10% (Draśniety) - Pudło!
Atak szponami w truposza 93/70-30 (lewa ręka, draśnięty) - Pudło! Truposz 2A przejmuje inicjatywę 82/48%- oblany!
Truposz 2B atakuje 25/40% - zdany! Ssas paruje 23/55 -20 (Jednorącz broń wolna, draśnięty) - zdany!
Efekt KKŁ: 3 (Draśnięcie)
Ss'sas przejmuje inicjatywę: Macana 15/58% -10% (Draśnięty). - zdany!
S2: Atak Macaną: 81/55% -10% (Draśniety) - Pudło!,
Truposz 2B atakuje 12/40% - zdany! Ssas paruje 91/55 -20 (Jednorącz broń wolna, draśnięty) - pudło!
Trafienie! 4=L.Ręka 20=Ciężka rana (Na twoje szczęście, zombiacze nie są w stanie zębami zadać śmiertelnych!)
Truposz 2A przejmuje inicjatywę 77/48%- oblany!
Truposz wgryzł się w twoją łapę! Nie wygryzł kawału mięsa, lecz zostawił głębokie rany, z których ciurkiem zaczęła cieknąć jucha!
Ss'sas przejmuje inicjatywę: Macana 68/58% -40% (Ciężko ranny). - oblany!
T3: Mumia A i B atakują! 79, 82/40% - 2x oblane!
Ss'sas przejmuje inicjatywę: Macana 85/58% -40% (Ciężko ranny). - oblany!
T4: Mumia A i B atakują! 56, 63/40% - 2x oblane!
Ss'sas przejmuje inicjatywę: Macana 92/58% -40% (Ciężko ranny). - oblany!
T5: Mumia A i B atakują! 55, 21/40% - 1x zdane! Ssas paruje 44/55 -50 (Jednorącz broń wolna, ciężko ranny) - oblany! 19-Rana (To już 16 kratek! Na wykończeniu! Ale jeszcze dycha, a runda się skończyła)

Koniec rundy Ss'Sasquattha!

Sabir vs Truposze (Sabir: Draśnięty+Lekko ranny, Truposz 3A 2xRana, 3B Ciężko ranny)
Inicjatywa: Truposze
T1: Mumia A i B atakują! 45, 70/40% - oblane! Sabir przejmuje 03/80% -10% (Draśnięty) - zdany!
S2: Atak + Trzymanie dystansu 48/75% -10% (Draśnięty) - Zdany! Mumia A unika 41/25 (Szybki atak) - oblany! 8+7=15 Rana. Truposz 3b próbuje obejść trzymanie dystansu 82/25% - oblany! Mumia A przejmuje inicjatywę 80/48% - oblany
S3: Podwójny atak 73, 97/85% -10% (Draśnięty) - oba oblane! Mumia B Atakuje 76/40% - oblane!
Mumia A przejmuje inicjatywę 49/48% - oblany

S4: Atak jataganem 48/85% -10% (Draśnięty) - zdany! Mumia A unika 62/25 (Szybki atak) - oblany! 5+7=12 Rana. Mumia B Atakuje 45/40% - oblane!
Mumia A przejmuje inicjatywę 44/48% - zdany!
T5: Mumia A i B atakują! 29, 18/40% - 2x udane!
Sabir paruje jataganem 47, 16//85% -10% (Draśnięty) x2 zdane
Efekt KKŁ: Mumia A - 1=Draśnięcie, Mumia B - 18= Cięzka rana

Sabir na koniec rundy nawija się Watowi pod miecz (00 na Szerokim Ciosie Wata), próbuje zastawić się Jataganem, acz nieskutecznie. Cios wchodzi w 2 (korpus) i uderza w (76) Ćwiekowaną kurtę, obniżając się z Rany do Lekkiej rany, jednocześnie niszcząc kurtę (zmniejszyć krycie o 20) /

Koniec rundy Sabira!


Rezerwa truposzy: 2C, 2D, 3C

Inicjatywa Końcowa (nieistotna)

? Truposze 4 - Idą na was
? Truposze 5 - Idą na was
? Truposze 6 - Idą na was
? Doktor i Gregor - drą pasy materiału do płonących pocisków

Pod koniec rundy wszystkie truposze będą tłumem na was nacierać - mechanicznie oznacza to, że w następnej rundzie:
a) Na waszą korzyść: Będziecie mieli +20% do ataku, a one nie będą mogły unikać.
b) Na waszą niekorzyść: Tłok i napór podwoją liczbę napastników - 4 na osobę, zaś każdy z nich dostanie "Przełamanie obrony 45%"
Aby tego uniknąć, do końca rundy trzeba będzie usiec przynajmniej ośmiu. (Failed!)
Będzie z tym ciężko.

Koniec rundy 3


- Wracajcie do tunelu. Oblezą was jak mrówki!
- Jest ich zbyt wiele!

- Cofaj, cofaj!
- Co z tym ogniem?!


Głosy wycofujących się towarzyszy zlały się w jedno, nie wiadomo było kto co mówi, nie wiadomo było ile chodzących trupów zostało jeszcze, a ile usiekł Kassian Wat, tworzący pancerną ariergardę drużyny. Na szczęście tunel był wąski i nacierający na siłę nieumarli wpadali na siebie, klinowali się, dając drużynie więcej czasu niż się wydawało. Gdy wypadli z ciemnego portalu do Komnaty Powitalnej grobowca miali jeszcze dobre kilka oddechów, zanim wrogowie dotrą tu za nimi. Co dało czar doktorowi i Gregorowi na przygotowanie improwizowanych płonących pocisków, którymi sprawny w rzucaniu Sabir cisnął wgłąb tunelu, na spotkanie nacierających mumii. Nie sposób było nie trafić. Nie był to jednak słój z łatwopalnym olejem, tylko zwykły gałgan, dlatego efekty nie były spektakularne.

Sabir rzuca: 11, 57 /95% -20% (Lekko ranny [-], nóż obciążony [-], celowanie w tłum [+]) - 2x zdany!
Szansa na zajęcie się trupa ogniem 27, 15 /45% - 2x zdane!

Ot, po prostu ogień powoli zaczął lizać wysuszone ciała, rozpoczynając od resztek ubrań i włosów. W takim tłoku, to tylko kwestia czasu, nim ogień się rozniesie... lub zostanie zduszony.


Na zewnątrz tunelu, na płonące trupie niedobitki czekali wszyscy - Kassian Wat, nieco draśnięty, ale za to z mieczem wyszczerbionym od kościstych ciał, które rozwalał na kawałki osłaniając odwrót, zaraz obok niego Sabir, kurczowo ściskający wierne jatagany, wciąż krwawiący z boku ranionego przypadkiem przez ex-kaprala, Poharatany zębami nieumarłych Gregor, otoczony przez wierne zwierzęta, obnażające kły w strachu przed nieznaną grozą. Symeon Szary, wysiłkiem drużyny niemal niedraśnięty, za to ściskający kurczowo ostrą maczetę, którą zamierzał bronić swojego życia. Oraz Ss'Sasquath, jaszczuroludzki łucznik, który przyłączył się do drużyny niedawno, krwawiący z głębokich ran odniesionych w krypcie.

Na zewnątrz jednak czekał ktoś jeszcze...

Cytat:
Zamierzchłe czasy, gdy Nef-Halaim wciąż chodził po świecie
Khar-Salon, krypty pod Placem Niebiańskich Pasterzy


Nienazwany czekał cierpliwie. Nie wiedział jak długo spoczywał w spokoju w komnacie głęboko pod powierzchnią Khar Salonu, miasta w chmurach. Ale to nie miało znaczenia. Cel jeszcze nie został wyznaczony.

Wszechobecność i wszechświadomość.
Jedność wielu umysłów podległych jednemu.
Czas nie ma znaczenia.
Liczy się trwanie.
Liczy się Wieczna Czujność.
Iskry magii pomkną przez twe ciało, gdy wyczujesz Obecność.
Żyła po żyle, mięsień po mięśniu, węzeł po węźle
twe ciało ożyje i wypełni się Mocą Zniszczenia.

Setki kamiennych ust wypowiadały tę i inne kwestie cały czas, bez przerwy. Nienazwany chłonął to, bo nie znał niczego innego. Aż pewnego momentu usłyszał coś jeszcze.


- Jest doskonały, jeden z naszych najlepszych dzieł - powiedział nieznany głos - mogę oczywiście pokazać pozostałe osobniki, ale wiem kim jest Pański mocodawca, więc rozpocząłem od najlepszego. Dojrzewał około siedemdzesięciu lat, nie ma skaz, za to doskonałe wyniki.
- Chcę go - odparł drugi głos - rozumiem, że rozkazy zostaną wpojone temu... czemuś przez was?
Głosy zaczęły się oddalać, ale nienazwany doskonale wiedział co to oznacza. Dostanie swój Cel. Czujność została nagrodzona.
- Implantacja procesów zachowań, wraz z blokadami i wytycznymi zajmie około tygodnia, jest to wliczone w cenę, podobnie jak żelazna skrzynia, w której będzie transportowany na miejsce przeznaczenia.
- Wezwijcie zespół wybudzający - inny głos, inna osoba - i dajcie tu tabliczkę z imieniem. Który to w miocie? Dobrze.
Coś zaszurało i głosy wokół nieznacznie zmieniły barwę.
- No, grubasku, będziesz się nazywał Kopeth V

Nic dziwnego, że go nie usłyszeli. Nic dziwnego że nie mogli go wytropić. I nic dziwnego, że stary arcykapłan wybrał kogoś takiego na opiekuna swojego ostatniego spoczynku. Nerwy drużyny, nadwyrężone zmęczeniem, ranami i grozą umarłych wstających z grobów dosłownie puściły. Był wielki i nieludzki, potwór zdający się istnieć wyłącznie do tego by być koszmarem intruza.
Każdy cicho pomodlił się do Bogów, którzy byli mu najbliźsi, i tych, o których zawsze zapominał. Każdemu życie przeleciało przed oczami, gdyż strach przybrał realne kształty, kształty chcące ich zabić, unicestwić.
Błysnęły ostrza, zacisnęły się zęby.

Nie było wyboru - musieli stawić mu czoła...



 
__________________
Bez podpisu.

Ostatnio edytowane przez TomaszJ : 04-12-2014 o 22:27. Powód: Dodany soundtrack
TomaszJ jest offline