[Kompendium: Bohaterowie Kampanii]
Eleris Deratie
PD 1242
Mężczyzna diablę bard 1
CD Średni przybysz (rodzimy)
Init +3;
Zmysły widzenie w ciemności (18 m), Nasłuchiwanie +3, Zauważanie -1
Języki Wspólny, Elficki, Illuskański, Otchłanny
KP 17, dotyk 14, nieprzygotowany 13 (+3 Zr, +3 zbroja, +1 uniki)
pw 5 (1 KW)
Odporności elektryczność 5, ogień 5, zimno 5
Wytrw -1,
Ref +5,
Wola +1
Szybkość 9 metrów
Wręcz rapier -1 wręcz (1k6-1/18-20/x2)
Dystans lekka kusza +3 na dystans (1k8/19-20/x2)
Miejsce 1,5 m;
Zasięg 1,5 m
Bazowy Atk +0;
Zwr -1
Spec Atk muzyka barda 1/dzień (kontrpieśń, fascynacja, inspiracja odwagi +1)
Wyposażenie: 10 bełtów Znane Zaklęcia Barda (PC 1-wszy) 0-wy (2/dzień) - dłoń maga, kołysanka (13), otwarcie/zamknięcie, przyzwanie instrumentu Zdolności Czaropodobne (PC 1-wszy) 1/dzień - ciemność* Atrybuty S 9, Zr 17, Bd 9, Int 16, Rzt 9, Cha 16
Spec Wł wiedza bardów
Atuty uniki
Umiejętności Blefowanie +9, Czaroznastwo +7, Dyplomacja +7, Nasłuchiwanie +3, Odszyfrowanie Zapisków +5, Otwieranie Zamków +7, Profesja (herold) +0, Rzemiosło (lutnictwo) +4, Ukrywanie się +4, Używanie Liny +7, Wiedza (geografia) +4, Wiedza (historia) +4, Wiedza (lokalna) +4, Wiedza (szlachta i monarchowie) +4, Występy (lutnia) +7, Zbieranie Informacji +7
Ekwipunek ćwiekowana skórznia, bochenek chleba, żółty ser x2, bukłak z wodą, butelka zwykłego wina, hubka i krzesiwo, zimowy koc, lutnia, namiot, pióro, kałamarz, dziennik, plecak, pochodnia x3, sakiewka do pasa, sakiewka z komponentami, zimowe ubranie, fajka i woreczek z tytoniem, święty drewniany symbol Fharlanghna, 15 sz