[Kompendium: Bohaterowie Kampanii]
Orlamm Uvarkk
PD 242
Mężczyzna skalny gnom czarodziej 1
CD Mały humanoid (gnom)
Init +2;
Zmysły widzenie w słabym świetle, Nasłuchiwanie +4, Zauważanie +2
Języki Gnomi, Wspólny, Gobliński, Krasnoludzki, Smoczy
KP 13 [17], dotyk 13 [17], nieprzygotowany 11 [15] (+2 Zr, +1 rozmiar [+4 przeciw gigantom])
pw 8 (1 KW)
Wytrw +6,
Ref +2,
Wola +2 (+2 przeciw iluzjom)
Szybkość 6 metrów
Wręcz kostur +0 wręcz (1k4-1/x2) (+1 do ataku przeciw koboldom i goblinoidom)
Dystans lekka kusza +3 na dystans (1k6/19-20/x2) (+1 do ataku przeciw koboldom i goblinoidom)
Miejsce 1,5 m;
Zasięg 1,5 m
Bazowy Atk +0;
Zwr -5
Wyposażenie: 9 bełtów, zwój niewidzialności, zwój mniejszego obrazu (16) Przygotowane Zaklęcia Czarodzieja (PC 1-wszy) 1-wszy - deszcz kolorów x2 (15) 0-wy - dłoń maga, światło, widmowy odgłos (14) Zdolności Czaropodobne (PC 1-wszy) 1/dzień - rozmawianie ze zwierzętami, tańczące światła, widmowe dźwięki (12), kuglarstwo Atrybuty S 8, Zr 14, Bd 18, Int 16, Rzt 10, Cha 12
Spec Wł chowaniec
Atuty czujność, unieruchomienie czaru, zapisanie zwoju
Umiejętności Czaroznastwo +7, Koncentracja +8, Nasłuchiwanie +4, Profesja (piwowar) +3, Rzemiosło (alchemia) +5, Rzemiosło (introligatorstwo) +5, Wiedza (architektura) +5, Wiedza (podziemia) +4, Wiedza (tajemna) +7, Ukrywanie się +6
Ekwipunek księga zaklęć, pergamin x3, atrament, pióro, sakiewka z komponentami, futerał na mapę i zwój, plecak, bukłak, hubka i krzesiwo, zwijane posłanie, racje podróżne (1 dzień), płaszcz zimowy, pusty zwój x10, 21 sz Albi
PD -
Malutka magiczna bestia
Init +2;
Zmysły węch, widzenie w słabym świetle, Nasłuchiwanie +1, Zauważanie +1
KP 15, dotyk 14, nieprzygotowany 13 (+2 rozmiar, +2 Zr, +1 naturalny)
pw 4 (1 KW)
Wytrw +2,
Ref +4,
Wola +1
Szybkość 4,5 metra, pływanie 4,5 metra, wspinanie 4,5 metra
Wręcz ugryzienie +4 wręcz (1k3-4/x2)
Bazowy Atk +0;
Zwr -12
Atrybuty S 2, Zr 15, Bd 10, Int 6, Rzt 12, Cha 2
Spec Wł ulepszone uchylanie, dzielenie zaklęć, empatyczna więź
Atuty finezja w walce, skryty
Umiejętności Pływanie +10, Równowaga +10, Skradanie się +10, Ukrywanie się +16, Wspinaczka +12