Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 25-12-2014, 18:58   #35
Brilchan
 
Brilchan's Avatar
 
Reputacja: 1 Brilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputację
Wpierw zdecydował się odpowiedzieć członkowi "Aniołów Piekieł" - Panie Gregory ja zupełnie nie znam się na broni palnej i przestępczości zorganizowanej, więc ufam Pańskiej ekspertyzie w tej dziedzinie. Z pewnością dojdziecie z Panem Niccolo do jakiegoś porozumienia. Klan Brujah zawsze był zbrojnym ramieniem Camarilii spotkałem wielu wyśmienitych wojowników i taktyków z tego rody. Rozumiem też, że każdy z nas chcę ukroić jak największy kawałek metaforycznego tortu dla siebie i nie ufa reszcie, co jest naturalne w naszej sytuacji... - Odruchowo nabrał głębszego oddechu i przeszedł do najważniejszej części przemowy.

- Jednakże nie możemy pozwolić żeby wewnętrznej animozje przysłoniły się nam wroga na podział władzy przyjdzie czas po zwycięstwie! Na razie musimy dać sobie na wzajem kredyt zaufania. Panowie Lasombra udowodnili właśnie swoją przydatność w walce. Gdyby zmarły książę miał więcej rozsądku i nie był takim rasistą Nosferatu mogliby wykryć spisek Sabatu a Malkavianie z pewnością ujrzeliby prawdzie obliczę zdrajcy. Nie pozwólmy, aby rasizm był naszą zgubą! - następnie dodał:

- Panie Leone jak tylko się Pan zainstaluje w służbach miejskich proszę rozgłosić historie z porachunkami mafijnymi. Zawsze możemy żywic się zwierzętami z chęcią też podzielę się z wami swoją ludzką trzodą pod warunkiem, że zachowacie się kulturalnie i nikogo z nich nie skrzywdzicie - W tej kwestii postanowił być nieugięty.

Następnie zajął się Alisterem