Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26-12-2014, 01:43   #7
Szymon_98
 
Reputacja: 1 Szymon_98 nie jest za bardzo znanySzymon_98 nie jest za bardzo znany
/

Imię: Zdzisław
Nazwisko: Konieczny
Pseudonim: Rasputin
Szczep: Sępy
Wino Power: F16

Słabość szczepu: Życie w świecie kłamstwa ma swoje wady. Sępy zawsze kłamią mówiąc że nie mają drobnych, zresztą permanentnie kłamią w każdej sprawie. A dodatkowo uważają że wszystko jest wspólne co tylko nastręcza im wrogów.

Prawdziwa twarz: Pan Agresor
Zupełne przeciwieństwo powyższego. Poślij mu jedno krzywe spojrzenie a wpędzi cię do grobu. Jest to także spowodowane tym że z większej odległości nie potrafi ocenić co tak naprawdę się wokół niego dzieje. Mgła przykrywa oczy, więc w większości wypadków kieruje się na dźwięk jak nietoperz. Nie żeby posiadał nadludzkie zmysły od razu, ale tak to jest, a dodatkowo jak go po drodze zarzuci na bok i na kogoś wpadnie to jatka murowana. Często wysyła się ich do walki z wrogimi lennami jako pierwszoliniowych żołnierzy. Raz rozkręcona bójka może być zatrzymana tylko wtedy gdy wszyscy wokół są nieprzytomni (często zdarza się że kumple też).W stanie pomroczności jasnej SF zwiększa się o 2, ZR i PE maleją o 1.

Charakter: Po wielu przykrych przypadkach gdy Zdzisiek mówił prawdę i dzielił się ostatnim groszem i ostatnią kroplą wina po czym od razu dostawał w mordę coś w nim pękło. Zbuntował się. Zaczął sępić i być agresywny. Na trzeźwo mu nie wychodziło klepanie mord, ale gdy trochę popił to wszyscy przed nim uciekali. Był nie obliczalny i nie dał się kontrolować. Zdzisiu to nawet spoko chłop tylko nie wolno mu dać się napić, bo mu odpierdala.

Wino Power: F16

O Szybszy niż światło (no może z czasem) (INT + sztuka przetrwania) – Moc zwana czasem żółwim tempem. Użyta potrafi zmniejszyć inicjatywę o tyle ile było sukcesów, by w następnej rundzie zwiększyć ją o tę samą liczbę.
OO Staszek szybki jest (SP + uniki) - Staszek szybko mówi, szybko myśli, wogóle jest szybki. Nikt nie jest szybszy od Staszka, ale każdy może próbować. Jeśli przegrasz inicjatywę w rundzie możesz rzucić jeszcze raz ale z karniakiem -2.
OOO Lot trzmiela (SF + sztuka przetrwania lub hodowla)- Jak F16 możesz krótko polecieć i upaść na ryj. Każdy sukces pozwala skoczyć 1m wzwyż lub 2m w dal. Po prostu, bez rozbiegu. Uwaga tylko bo upadki mogą być bolesne.
OOOO Staszek pędziwiatr (ZR + uniki )- Nikt nie biega szybciej po wina (lub po winie) niż Staszek. Adepci tej mocy mogą dodać tyle kości do pul opartych na ruchu ile maja sukcesów w teście.
OOOOO Legendarny Staszek (SP + wysportowanie)- Nigdy go nie dogonisz, ale możesz próbować. Każdy sukces pozwala wykonać jedną dodatkową akcję w turze.
 
Załączone Grafiki
File Type: jpg bEZDOMNY.jpg (35.3 KB, 18 wyświetleń)
lastinn player

Ostatnio edytowane przez Szymon_98 : 26-12-2014 o 20:21.
Szymon_98 jest offline