Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12-01-2015, 04:16   #7
Googolplex
 
Googolplex's Avatar
 
Reputacja: 1 Googolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Pablo0220 Zobacz post
Dobrze ale jak wyekwipować cienia który jest bezcielesny i raczej pierścienia czy medalionu nie ubierze :P ?
Proste, sprzętem z atrybutem Ghost Touch (link akurat do cechy broni ale nie ma problemu by i pancerz taką cechę posiadał, po prostu na tej stronie nie jest to opisane ).
Właściwie kiedy ubierzesz go w dowolna zbroję pokrywającą większą cześć ciała (w tym rękawice, wysoki kołnierz etc) nie ma najmniejszego problemu byś mógł założyć mu pierścienie, pasy czy amulety. Prawdopodobnie w takim pancerzu mógłby również dzierżyć broń.
Jeśli się nie mylę w konfrontacji z innym bezcielesnym siłę zastępuje charyzma więc formalnie w zbroi z opcją Ghost Touch cień będzie miał wartość siły równą swojej charyzmie na potrzeby określania ciężaru jaki jest w stanie podnieść czy bonusów do ataku (zakładając, że używa broni materialnej).

Uff... Ja jako MG bym tego nie przepuścił ale jako rozważanie teoretyczne wszystko jest zgodne z regułami (może po za tą charyzmą bo nie pamiętam czy na 100% to ona zastępuje siłę ).

Warto jeszcze zaznaczyć, że po zdobyciu 9KW cień staje się większym cieniem (link) a jego cechy się odrobinę poprawiają.

No i na koniec jeszcze drobnostka mająca wpływ na owego cienia, wraz z KW zwiększa się nie tylko jego HP (+1d12/KW), również BAB (+0,5/KW - Jak wizard), rzuty obronne (wola jest dominującym). Oczywiście jeśli chce Ci się tym bawić. :P

PS Atut o którym wspomniał Cedryk to najprawdopodobniej Augment Summoning, jednak Shadowdancer nie będzie z niego miał żadnych profitów gdyż nie przywołuje cienia za pomocą czarów.
Może być to również atut Corpsecrafter który dodaje +4 do siły i +2 HP na KW. Tu jednak warto wspomnieć, że choć Shadowdancer może w ten sposób swój cień ulepszyć to cień nie ma i nie będzie miał atrybutu siły więc jedyną korzyścią są te 2HP na kość wytrzymałości cienia.
Za Corpsecrafterem przemawia tylko fakt, że jest on wymagany by wziąć kolejny atut Deadly Chill dodający atakom cienia premię +1d6 obrażeń od zimna. Nie mniej użycie 2 atutów aby zwiększyć HP o 2/KW i obrażenia o 1d6(cold) uważam za marnotrawstwo.

To już chyba wszystko...
 

Ostatnio edytowane przez Googolplex : 12-01-2015 o 04:18.
Googolplex jest offline