Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 25-01-2015, 19:41   #9
Pipboy79
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Obecnie jestem na wyjeździe, ale postaram się coś naprodukować bo lapka wziąłem (nic nie obiecuję ale na jutro albo niedzielę rano może mi się uda). Przy okazji witam wszystkich współgraczy i życzę dobrej zabawy.
- Cieszy mnie, że dałeś radę napisać posta. Ale tak generalnie to jak ktoś ma jakies plany związane z ograniczoną dostępnością do forum a więc i sesji to lubię wiedzieć wcześniej by tak nie czekać na coś co nie nastąpi.



Cytat:
Brałeś oczywiście poprawkę na moją strefę czasową, prawda?
No ale żeby nie było, że nie ma posta. Jest...i nawet jeszcze słońce nie wstało.
- No chyba nie będziemy się rozliczać co do minuty no nie?




- Ok, ogłoszenia na dzielni


- W moim poście Wasza kolejność jest pi x oko ułozona chronologicznie. Co prawda ogólnie wszystko się dzieje w tej samej czasoprzestreni paru minut ale nasi kontrakotrzy mają opis detaliczny z początku walki, a powiedzmy opis dla Jeremyego obejmuje już raczej końcówkę walki i tuż po. Ale ogólnie sytuacja dotyczy każdego BG. Dlatego lepiej będzie, żeby kogoś nie kusiło czytać tylko swój kawałek



Przebieg walki i jej konsekwencje


- Początek walki to starcie Lance'a i Marka z cała drużyną terrorystów. W trakcie dojeżdżają zołnierze i to błyskawicznie przeważa szalę.

- Lance miał pecha i oberwał 4x serią. Trzy razy szczęścię w nieszczęściu weszło w pancerz i tylko go zastopowało na moment ale ostatni postrzał poszedł w nogę. Ogólnie Lance kuleje i nie może biegać w tej chwili.

- Reszta BG uchowała się bez strat.

- Z bandytów wszyscy zostali zabici. Najpierw dwójka z RPG na balkonie przez kontraktorów potem już wspólnie z żołnierzami cała reszta.

- Z żołnierzy zginęło sześciu (żaden z BNów Ronny'ego). Wszyscy zaliczyli bezpośrednie trafienie z wkm-u czyli zabici na miejscu albo z wykrwawienia zaraz po lub nawet w tej chwili. Z mechy są zabici.

- Na chwilę skończenia mojego posta jest tuż po przerwaniu ognia po tym jak pick up zaliczył czołowe spotkanie z latarnią i boczne z domem. Na pobojowisku leży kilkanaście ciał zabitych i umierajacych bandytów.

- Drugi Globemaster ostro dymi z jednego silnika i płonie z drugiego. Nie wyglada by miało zgasnąć samo z siebie. Prócz tego jest postrzelany, zwłaszcza od nosa i po kabinie. To, że jest postrzelana, ma rozwalone szyby i jest zachlapana krwią widzą wszyscy w pobliżu czyli żołnierze i dzięki aparatowi Constance.

- Cała akcja trwała kilka minut.



@Lemi i Azrael


- Marek wyszedł z walki bez szwanku. Ma 12/12 Żyw.

- Lance oberwał w nogę i nie może biegać. Ma 6/12 Żyw. Prócz tego dostał w klatę 3x czyli 9 pocisków, pancerz jednak ich nie przepuścił ale ubranie będzie miało trwałą pamiątkę. Żyw wraca w tempie 1 pkt na dobę. Obecnie ma karę -4 do rzutów za ciężki stan.

- Marek wie, że Lance oberwał kilkukrotnie niegroźnie i raz groźnie w nogę.

- Obaj są najbliżej pobojowiska. Nie widać obecnie żywych przeciwników w okolicy.

- Obaj widzą po drugiej stronie płotu lotniska i żołnierzy i samolot i samochód patrolowy za którym kitra się para ochroniarzy i jakaś laska cykajaca fotki.



@Scoobi


- Ronny wyszedł z walki bez szwanku. Ma 12/12 Żyw.

- Chłopaki z jego sekcji również są cali.

- Macie jednak 6 rozstrzelanych przez wkm. Stan plutonu więc obecnie to 38/44.

- Ronny widzi również i brygadę naszej reporteki z obstawą i wozem i naszych kontraktorów i pobojowisko.

- Ma też pierwszorzędne miejsce do oglądania postrzelanego samolotu z płonącymi silnikami i rowaloną kabiną.



@Zombi


- Constance wyszła z walki bez szwanku. Ma 12/12 Żyw.

- Ogólnie widziała i przeżyła na żywo cały przebieg walki, ma też na to fotodowody



@Del


- Jeremy wyszedł z walki bez szwanku. Ma 12/12 Żyw.

- Jeremy jak i wszyscy którzy są przy terminalu nie bardzo widzi co się dzieje przy drugiej maszynie. W końcu to coś ok, pół kilosa. Na słuch wygląda, że strzelanina się skończyła. Albo sobie zrobili przerwę

- Adams raczej się nie myli co do dojazdu policjantów. Posterunek nie jest daleko i normalnie by byli może w 5 - 10 min od wyruszenia ale w obecnej sytuacji wszystko może się wydłużyć praktycznie dowolnie. Sam Jeremy jechał z ambasady na lotnisko zamiast 30 to 45 min.

- Właściwie nie musi gadać z dziennikarzami. Ale byłoby to małoprofesjonalne i zniechęcajace do własnej osoby podejście. W końcu Jeremy jest właśnie od takich gadek.

- Nicole musi być już o kilkadziesiat czy kilkaset metrów od terminalu skoro widzi to co mówi.



@Wszyscy


- Ogólnie chciałbym się dowiedzieć co Wasi hirołsi robią po zakońćzonej strzelaninie, zwłaszcza te pierwsze parę minut.

- Termin na posty jest dla Was do pt czyli do 30.01



Mecha


- Ok, że nie miałem wcześniej jak i kiedy podać więcej detali podam trochę rzeczy o tym co się działo teraz. To taka ogólna światopoglądowa ściąga aby było wiadomo co i jak. Ogólnie trafienie w walce z regóły oznacza kłopoty, pancerz może ocalić życie a trafienie serią albo wyłacza z akcji albo silnie utrudnia jej kontynuowanue.


Żywotność


- Żywotność - każdy ma 12.

- Spadek Żywotności, czyli odnoszenie ran, powoduje kary do wszystkich rzutów. Są to odpowiednio 0, -2, -4 lub -6 za każdą ćwiartkę (każde 3 pkt Żyw). Obecnie wszyscy prócz Lance'a są zdrowi więc nie mają kar. Zaś Lance ma 6/12 Żyw czyli mieści się w 3-ciej ćwiartce z mod -4.

- Żyw wraca w tempie 1 pkt na dobę.



Lokacje trafień

1 - głowa
2 - 5 - korpus
6 - 7 - ramiona
8 - 0 - nogi


Modyfikator trafień

- ammo lekkie - 1 dmg
- ammo posrednie - 2 dmg
- ammo karabinowe - 4 dmg
- ammo lapua - 6 dmg
- ammo wkm - 18

- Za trafienie w kończyny nie ma mod.
- Za trafienie w korpus jest +1 do każdego pocisku
- Za trafienie w głowę jest +2 do każdego trafienia.


Przykład

- 3-nab seria z karabinku w korpus to 3x 2 (nab) + 3x 2 (korpus) = 12 dmg.
- 3-nab seria z karabinku w kończynę to 3x 2 (nab) = 6 dmg (Lance tak oberwał)



Pancerz

- lekki - chroni przed śrutem, odłamkami i lekkim ammo.
- średni - chroni przed ammo pośrednim
- ciężki - chroni przed ammo karabinowym (Lance, Marek i Ronny taki mają)
- przed ammo Lapua i wkm nie chroni żaden pancerz.
 
Pipboy79 jest offline