Dalej pomęczę temat magii, ale bardziej od strony mechanicznej.
A. Dajmy na to, że tworzę kapłana Setha parającego się magią transmutacji
(czysto teoretycznie:P)
Wykupuję więc epicką umiejętność scholara:
Cytat:
Magia Transmutacji 30p (Teoria Magii, Naturalista, Pisanie i Arytmetyka)
|
B. Muszę także zakupić teoria magii, naturalista oraz pisanie i arytmetyka, jasne.
C.
Cytat:
ZAKLĘCIA MISTRZA (Wartość umiejętności 80-99%)
|
Podwyższam Magia Transmutacyjna do poziomu 80%, bo chcę mieć dostęp do zaklęć mistrza.
D. Muszę także podwyższyć Teoria Magii, Naturalista, Pisanie i Arytmetyka minimum do poziomu 80% (tyle ile magia transmutacyjna)
Cytat:
Potężne zaklęcia mistrzów magii są bardzo trudne do rzucenia - od szansy należy odjąć aż 20%
|
Cytat:
Nie można nauczyć się zaklęcia Mistrza, jeśli nie zna się przynajmniej 8 czarów ucznia i 6 czeladnika i 4 adepta.
|
i tu pjawiają się pytania:
1). Muszę wykupić 8 czarów ucznia i 6 czeladnika i 4 adepta zanim wykupię zaklęcie mistrza, ale nie wiem ile punktów kosztuje mnie każde z tych zaklęć. (a może otrzymuje się je z automatu)?
2) te -20% od szansy, to rozumiem, że przy rzucie kości odejmuje się od mojej wykupionej wartości magii transmutacyjnej(80%) i rzuca się k100 by zobaczyć czy jest większy czy mniejsze jak 60.
3) ile maksymalnie zaklęć mistrza mogę mieć mając magię transmutacyjną 80%?
4) Poza tym reszta mojego rozumowania ok?