Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 07-03-2015, 21:48   #1
Nimsarn
 
Nimsarn's Avatar
 
Reputacja: 1 Nimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znanyNimsarn nie jest za bardzo znany
[Autorski: ŚcieżkaRPG] (komentarze +Kp) Krwawe Gody

7 marca - słowo się rzekło - startujemy!..
Obsada:


Imię: Szar Na'Odin (postać Magnesusa)
Rasa: ork

Młody ork albinos, wygrany przez własne plemię, wychowany przez człowieka z wysp, znanego jako Ollen, który później go opuścił, by nigdy nie wrócić. Zaznajomiony z życiem na statkach. Wyrachowany, pewny siebie, zawsze mówi to co myśli, nawet jeśli to nie wypada.
Klasa zawodowa: wojownik

Cechy Pierwotne:
Ciało: 3
Umysł: 3

Cechy Główne:
Siła: 10
Zręczność: 12
Moc: 7
Inteligencja: 8

Umiejętności (powiązana cecha):
Walka - specjalizacja: pieść (?);
Poruszanie się w dziczy;
Aktorstwo;
Handel;
Kradzież;

Rany: 1 do 5, 5 do 10, 10+

Ekwipunek: okute rękawice, które zawsze ma na sobie i używa ich w walce, sztylety w butach, szabla przy pasie, zestaw wytrychów, łom, plecak.
-----------------------------------------------------------------------

Imię: Eina (postać archiwumX)
Rasa: Elfica
Klasa: Łowca

Cechy pierwotne:
Ciało: 2
Umysł: 4

Cechy główne:
Siła: 6
Zręczność: 11
Inteligencja: 13
Moc: 14

Umiejętność:
- muzyka
- łowiectwo
- poruszanie się w mieście
- mechanizmy, specjalizacja - włamywanie
- przeszukiwanie
- czytanie i pisanie
- czary:

Czary:
- Ognisty pocisk[14](prośba),
- Niewidzialność[15](prośba, ofiara krwi),
- Manipulacja pozacielesna [15](prośba, ofiara krwi)
Czas trwania: 6h,
Czas rzucania: 1min.
Zasięg: sfera 16m.
Tworzy "projekcję", która pozwala czuć przedmioty, których fragmenty widać, a następnie można wykonać ruchy ciałem, które naśladuje "projekcja" powodując takie skutki, jakby to wykonywał prawdziwy czarodziej.

- Przebranie [15](prośba, ofiara krwi) - parametry jak opisany w podręczniku czar: Kamuflaż.
Po przebraniu się w strój przebieranego i po skupieniu się na jego wizerunku czarodziej potrafi przybrać jego wizerunek.

Rany: 1 do 3, 4 do 6, 7+

Wygląd: Niska, szczupła. Sylwetka nie wyróżniająca się z tłumu i nie pozorna twarz.

Posiada:
Z broni: nóż, procę, skórzaną kurtkę
Z sprzętu: wytrychy, trochę papieru (parę kartek) i coś do pisania, lina z kotwiczką do wspinania się, parę (2) lusterek, worek na łupy.

Historia:
Elfia sierota wychowana w slumsach. Jako nastolatka została zwerbowana przez gildie złodziei to włamywania się do różnych ludzi, aby wykradać zamówione przedmioty. Parę lat temu po śmierci pewnego człowieka, też dostała takie zlecenie. Człowiek, ten okazał się uczniem magii i znalazła jego materiały do nauki, z których sama się nauczyła różnych sztuczek pomocnych w jej zawodzie.

Majątek wynosi 4 sztuk srebra
(opisz wygląd postaci i jakim sprzętem dysponuje...)
-------------------------------------------------------------------------------------
Thronaar (postać Thronaara) - niski, acz krępy krasnolud o długiej, rudej brodzie zasłaniającej większą część mocno zużytego pancerza i krwisto czerwonych (pewnie farbowanych - ale nikt się nie ośmielił spytać) włosach.
Rasa: Krasnolud

Cechy Pierwotne:
Ciało: 4
Umysł: 2

Cechy Główne:
Siła: 14 (bardzo dobra)
Zręczność: 12 (dobra)
Moc: 11 (dobra)
Inteligencja: 7 (słaba)

Umiejętności (powiązana cecha):
Walka;
Handel;
Czytanie i Pisanie; ;
Zimna krew;
Bitewny Szał;
Specjalizacja walka Młoty;
Broń miotana*.

Lekkie rany od 1 do 7
Ciężkie rany od 7 do 14
Śmiertelne rany od 14 wzwyż

Ekwipunek:
sztylet, młot, młot wielki, koszulka kolcza, ubranie podróżne, hubka i krzesiwo, koc, plecak; dwa pergaminy, w tym jeden obarczony lakową pieczęcią; prosty sztylet(żołnierza); nóż z kościaną rękojeścią (łuczniczki);miedziany medalik z wybitej na jednej z stronie sześcioramienną gwiazdą z wpisaną w nią podobizną smoka; sztylecik z rękojeścią obłożoną górskim kryształem (spalibrat);.
Majątek: 48 srebrników i 12 miedziaków
----------------------------------

Troszku zasad:
- opisy i dialogi piszemy zwykłą czcionką,
- przemyślenia postaci w cudzysłowie,
- mechaniczne wybory jak w nawiasie kwadratowym [],
- na dole każdego mojego postu są dwa ciągi liczb. Jeden to wyniki k20 a drugi k6. Ja jako MG wybieram zawsze pierwszy, wolny z lewej. Wy możecie wybrać którykolwiek, ale zawsze zaznaczajcie w swych postach co rezerwujecie. Z chwilą gdy pozostaną ostatnie 3 wyniki (lub mniej) dopisuję/losuję nowe - zawsze będzie to widoczne w moim poście.

Do poczytania
 

Ostatnio edytowane przez Nimsarn : 09-03-2015 o 10:45.
Nimsarn jest offline