Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 15-03-2015, 11:28   #2
TomaszJ
 
TomaszJ's Avatar
 
Reputacja: 1 TomaszJ ma wspaniałą reputacjęTomaszJ ma wspaniałą reputacjęTomaszJ ma wspaniałą reputacjęTomaszJ ma wspaniałą reputacjęTomaszJ ma wspaniałą reputacjęTomaszJ ma wspaniałą reputacjęTomaszJ ma wspaniałą reputacjęTomaszJ ma wspaniałą reputacjęTomaszJ ma wspaniałą reputacjęTomaszJ ma wspaniałą reputacjęTomaszJ ma wspaniałą reputację
JAK WYPEŁNIĆ PANEL?

Pozwalam sobie użyć panelu Gregora jako wzorcowego, tak robiliśmy to na poprzedniej sesji.

OKNO "OPIS"


Imię: Gregor Cauer
Rasa/Plemię: Ardnir
Ścieżka: Ranger/Zwiadowca
Wzrost: 177
Budowa: Solidna/Krzepka
Waga: 86 kg
Włosy: Rude
Oczy: Piwne
Skóra: Biała
Inne
Długi na palec zarost ale same policzki wygolone.

(Był tu też stan zdrowia postaci, zdecydowałem jednak przenieść go do Doca, gdzie łatwiej będzie kontrolować go na bierząco)

OKNO "HISTORIA"


Statystyki:
Siła 60% +---
Odporność 50% ---
Zręczność 75% ----- - (w skóżni 70% zbroi 60%)
Zmysły 70% ----
Pomysłowość 55% ++-
Samokontrola 100% ++++- ----- ----- -
Podświadomość 50% +--
Ogłada 40% ---

Wady:
Niechęć do krzywdzicieli zwierząt 45% --
Wrażliwy na alkohol+agresja 35% --
Wilczy apetyt
Krwawa dieta

Zalety
Szybkie gojenie ran
Sława w Kormadonie 20%

OKNO "UMIEJĘTNOŚCI"


Umiejętności
Wiedza o lesie 70% --
Wiedza o wodach 30% -
Wiedza o potworach 55% --
>Łowiectwo 55% --
Traper 30% -
Jeździec 40% --
Nożownik 70% --
Pikinier 75% ---
>Wypad 50% --
>Powiększenie rany 55% --
Naśladowanie głosów zwierząt 60% +-
Tresura 100% ++++- ----- -- (Bonus poziomu mistrz - Lasso, Bonus poziomu Arcymistrz - Zwierzęca empatia)
Tropienie 60% +--
Zbieractwo 30% -
Znachor 45% --
Skradanie się 65% ---
Dzikość 40% --
Wspinaczki 40% --

Uczy się wiedza o złych mocach +++-- -----

(Słowo wyjaśnienia. ">" to manewry szermiercze i umiejętności przydatne w walce. "-" to liczba punktów potrzebna do rozwinięcia umiejek, w miarę ich zdobywania zmieniają się na "+" - jak widać powyżej. Są równoważne punktom przy tworzeniu postaci)

OKNO "ZDOLNOŚCI"


Rut, wilczyca (rozmiar -1)
Sił 45%, Odp 50%, Zrc 80%, Zms 65%, Pom 20%, Sam 25%, Ogd 25%

Łowiectwo 75%, Tropienie 60% Wyostrzony Węch 55%, Walka 75%, Obalenie 75%
Powiększenie rany 95%, Unik 55%, Bieg 100%
Tresura: Rozbrojenie 60%

Paszcza: Inic 73, Atak 60, Obrona Brak
Rany 3/9/16/18 (+K3)
Bandana płytkowa Krycie [G 5%], Ochrona [1 3 3 1]

(Tu wpisujemy eksta rzeczy, które nie pasują gdzie indziej. Jak widać, Gregor wpisał tam swoją wilczycę - i inne zwierzaki, ale tego już nie kopiowałem. Magowie umieszczą tu znane zaklęcia.)

OKNO "BRONIE"


Szponton (1)
(Półtoraręczny - jednorącz nie jest szybki, także broń rzucana, 15m)
Inicjatywa: 85% Atak: 75%(Szybki), Obrona: 75%
Obrażenia kłute: Draśnięcie: 1-2, Lekka rana: 3-7, Rana 8-14, Ciężka rana: 15-18, Śmiertelna rana: 19-20. (Dorzut +K4)

Wpisujemy broń, potem w nawiasie cechy. Szybkie objaśnienie kodów obrażeń: Szponton zadaje rany 2/7/14/18. Rozpisuje się to tak:
Draśnięcie: 1-2, Lekka rana: 3-7, Rana 8-14, Ciężka rana: 15-18, Śmiertelna rana: 19-20
Rzuca się K20, więc na 20 się kończy.

Atak z reguły jest biegłością w broni, obrona też (chyba że zdolności to modyfikują). Inicjatywa to średnia umiejętności posługiwania się orężem i zręczności, zmodyfikowanej o zbroję. Inicjatywę modyfikują potem cechy oręża. Dorzut to +0/+K3/+K4/+K6/+K8/+K10/+K12, dodaje się to do rzutu K20 na obrażenia, zwykły człowiek ma go na poziomie 0. Ranga ekspercka (60+) w biegłości i/lub sile (ew. zręczności dla lekkich broni kłujących) daje dorzut wyższy o 1, mistrzowska (80+) o 2, arcymistrzowska (100+) o 3.


OKNO "PRZEDMIOTY"


Po prostu ekwipunek.
 
__________________
Bez podpisu.
TomaszJ jest offline