Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 02-04-2015, 15:01   #12
RyldArgith
 
RyldArgith's Avatar
 
Reputacja: 1 RyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwuRyldArgith jest godny podziwu
Ad1) Rozumiem. Według polskiej wersji podręcznika podstawowego do SW, zaklęcia są tam jako Moce. To wprowadziło pewne zamieszanie w naszej interpretacji. No więc jeśli chodzi o mnie to uważam, powołując się na twój przykład, że mając ten fajerbol, który jest wariantem pocisku, to możesz w ramach trzymania się pocisku, zwiększyć obrażenia, zasięg, czy określić dodatkowe skutki. Wymagałoby to poniesienia dodatkowego kosztu w Punktach Mocy. Oraz trzymania się właściwości podstawowych, czyli taki pocisk ognia nie zada obrażeń lodowych. Podstawowa właściwość(ogień tutaj) definiuje możliwe dodatkowe właściwości.
W podanych przez ciebie dalej przykładach, czyli żywiołaka i upiora, to IMO jest to już inna moc.
Ad 3) Owszem daję. Co do zawad, przywar, kompleksów postaci to takie co wpływają istotnie na postać. Które gracz stara się przezwyciężyć.
Co do lokacji/NPC to jeśli to nieistotny NPC, jak karczmarz na jedną scenę, aby podac piwo, to wiadomo że możecie tworzyć, ale bez fuksa. Jeśli chcecie wprowadzić kogoś ważniejszego,jak kapitan straży to IMO domena MG. Jedyna możliwość na dodatkowego fuksa, to gdy taki npc pojawi się w historii, jako ważna postać dla postaci gracza. Wtedy dostaniecie Jednego Fuksa premium na start.
 
RyldArgith jest offline