Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 15-04-2015, 15:59   #3
archiwumX
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał TomaszJ Zobacz post
Już sama mechanika rzucania czarów to tylko wisienka na torcie. Przy czym o ile zaklęcia w grach na kompy czy konsole są ograniczone do zadawania obrażeń/protekcji, to tego typu magia w przypadku klasycznego RPG-a jest uboga i sprowadza czarodzieja do roli średniowiecznego operatora granatnika z różnorodną amunicją.
Może właśnie taka sytuacja powstaje, takie sprawy jak rzucanie czarów traktuje się po macoszemu. A co do ról pomijając rpgi w stylu Savage Worlds i DND 4, które spłycają rolę magów do B52 to można im wyznaczyć jeszcze inne role, które sprawny powergamer da radę harmonijne łączyć:
- miss uniwersum
- AWACS
a w ostateczności i pocisk nuklearny.
A inne role... naprawdę trudno wymyślić.
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.
archiwumX jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem